نمایش 60 اثر نقاش اکباتانی در استانبول ترکیه

نمایش 60 اثر نقاش اکباتانی در استانبول ترکیه

نمایشگاهی از آثار نقاشی مهران یوسفی در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

مهران یوسفی مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس با اعلام این خبر افزود: در نمایشگاه استانبول ترکیه 60 اثر از من به همراه 30 اثر از آقای اکبر اکبری به نمایش درخواهند آمد و البته مهمترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه تعامل فرهنگی بین دو کشور و مشترکات مدنظر می باشد.

گفتنی است آثار ارائه شده در نمایشگاه مذکور همگی در سبک آبرنگ می باشند و با توجه به اینکه مهران یوسفی تنها نماینده انجمن جهانی آبرنگ در ایران است، استقبال گسترده از کارهای وی در استانبول دور از ذهن به نظر نمی رسد چون حتی یک سایت اینترنتی در کشور ترکیه مقدمات پخش آنلاین مراسم رونمایی نمایشگاه و همینطور گزارش روزانه از این رویداد هنری را در دستور کار قرار داده است. اما در کنار این موارد، تدارکات خوبی نیز برای معرفی هر چه بیشتر هنر ایرانی در کشور ترکیه صورت گرفته است که بر همین اساس می توان به تهیه «تیزر» آثار ارائه شده در این نمایشگاه اشاره کرد که هم اکنون در اینترنت قابل مشاهده است.  

مهران یوسفی اصالتا بروجردی است و سابقه بیش از 20 سال تدریس نقاشی در شهرک اکباتان را دارا می باشد. او از سنین نوجوانی فعالیت هنری خود را به ساده ترین شکل ممکن آغاز نموده و با تکیه بر پشتکار مثال زدنی خود امروز به درجه ای از پختگی رسیده که می تواند در بیرون از مرزهای کشور نیز به افتخار آفرینی بپردازد. همچنین تواضع در شخصیت کاری و فردی وی به گونه ای است که به دور از ریا و تظاهر، قابلیت تعامل بیشتر را بوجود می آورد و همین مورد باعث استقبال هر چه بیشتر از فعالیت هایش  شده است.           

نمایشگاه آثار هنری مهران یوسفی و اکبر اکبری  از تاریخ 17 الی 25 آذر در شهر استانبول ترکیه برپا خواهد بود.

منتشر شده در پنجشنبه 23 دي 1395       کد خبر : 5793
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح