فروشنده عمده «مشروب ساندیسی» در اکباتان دستگیر شد

فروشنده عمده «مشروب ساندیسی» در اکباتان دستگیر شد

عرضه مشروبات دست ساز بصورت پاکتی یا به اصطلاح «ساندیسی» یکی از راههای فروش مشروبات الکلی به جوانان و نوجوانان است که متأسفانه این روزها کم و بیش مشاهده می شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان طی 48 ساعت گذشته یکی از عرضه کنندگان عمده مشروبات ساندیسی در اکباتان دستگیر شده است. این فرد در زمان دستگیری چیزی نزدیک به 70 بسته ساندیس مشروب با طعم لیمو به همراه داشته است.

سرهنگ علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135 آزادی ضمن اعلام این مطلب گفت: یکی از محلات غربی شهر تهران محل اصلی تولید مشروبات الکلی دست ساز می باشد که پس از تولید و برای فروش بهتر در پاکت های ساندیس ریخته می شوند و با قیمتی ارزان به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی همچنین افزود: فردی که طی ساعات گذشته به عنوان عرضه کننده عمده این محصولات دستگیر شده است متولد سال 67 می باشد و شغل اصلی وی انبارداری است اما عصرها و ساعات نزدیک به شب توسط مترو به اکباتان می آمده و کار پخش مشروبات ساندیسی را هم به عنوان شغل دوم به انجام می رسانده.

شعبانپور همچنین در مورد نحوه دستگیری مجرم هم گفت: با پیگیری های افسران تجسس کلانتری این شخص شناسایی و قرار خرید صوری با وی در حوالی میدان شهید صارمی فاز 2 ترتیب داده شد و جالب اینکه همکاران ما حتی بر سر قیمت هم با وی به توافق رسیده بودند و قرار بود 40 بسته از وی خریداری کنند که پس از حضور در محل به همراه مشروبات دستگیر شد. البته پس از دستگیری متوجه شدیم که 70 بسته ساندیس همراه او بوده که پس از انجام تحقیقات مشخص شد که بعد از مأموران کلانتری با فرد دیگری هم قرار ملاقات داشته تا 30 بسته باقی مانده را به فروش برساند.    

 آمارهای بعضا تلخ نشان مي دهد که متوسط سن استفاده از الکل در کشور به زير 20 سال رسيده است و اکثر اين افراد زير ديپلم هستند و استفاده از مشروبات الکلي را نوعي تفريح مي دانند.

طبق گزارشات غیر رسمی متأسفانه در شهرک اکباتان نوجوانان و جوانان (دختر و پسر) به این گونه محصولات مخرب گرایش دارند و این در حالی است که برخی پژوهش ها تأکيد مي کند که هر چه سن پايين تر باشد آثار مخرب آن به مراتب بيشتر خواهد بود و البته آثار مشروبات الکلی در زنان به مراتب مخرب تر است. 

منتشر شده در دوشنبه 9 اسفند 1395       کد خبر : 6132
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح