آنهایی که مقابل شهرداری هستند چه گلی به سر اکباتان زده اند؟

آنهایی که مقابل شهرداری هستند چه گلی به سر اکباتان زده اند؟

گفت و گوی زیر با هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان صورت گرفته است. صحبت های ارائه شده به خوبی گویای بسیاری از مسائل است و به همین دلیل سایت خبری اکباتان بدون هیچگونه نقطه نظری آنها را منتشر می کند.  

آنهایی که مقابل شهرداری هستند چه گلی به سر اکباتان زده اند؟

متأسفانه این روزهای آقای «الف» به بلوکهای اکباتان مراجعه می کند و حرفهای نامربوطی را در خصوص بنده منتشر می کند که هیچ مصداق برای آنها وجود ندارد. ایشان در صحبت های خود به صراحت بنده را مأمور شهرداری معرفی می کند که بیشتر به فکر منافع شهرداری هستم. این در حالی است که افرادی در جلسه دادگاه تجدید نظر پرونده دارالقرآن حضور داشتند شاهد هستند که بنده دفاع قاطعی از خواسته مردم اکباتان داشتم و تا به امروز هم در بسیاری از مراجع قانونی که نمی توان آنها را نام برد حضور پیدا کرده ام و از منافع ساکنین اکباتان دفاع کرده ام.  

در خصوص دلایل سم پاشی های صورت گرفته بر علیه خودم نیز باید بگویم که انگیزه اصلی فرد مورد نظر واقعا نامشخص است چون تا به امروز خدمات بسیاری را در رابطه با این شخص به انجام رسانده ام. بطور مثال وقتی دادگاه برای این فرد قرار کفالت 10 میلیونی صادر کرد، بنده نسبت به تأمین قرار مذکور اقدام کردم تا موجبات آزادی وی فراهم شود و یا وقتی که همسر ایشان رئیس هیئت مدیره یکی از بلوکهای فاز 2 بود، در هنگام وقوع بسیاری از مشکلات آن بلوک، بنده را دعوت تا نسبت به رفع موارد اقدام نمایم. با این اوصاف در حال حاضر همه این مسائل فراموش شده است.

امروز با صدای بلند می گویم که اگر بنده عامل شهرداری هستم بالاخره تا به امروز توانستم یک مقداری امکانات برای شهرک اکباتان فراهم کنم اما آنهایی که عامل شهرداری نیستند و در مقابل شهرداری قرار دارند تا به امروز چه گلی به سر اکباتان زده اند؟ و بد نیست بیلان کاری خود را منتشر کنند.

برخی در اکباتان به دنبال موج سواری هستند

در حال حاضر شهرک اکباتان در شرایطی قرار گرفته است که نیازمند اتحاد و همراهی تمامی عوامل اجرایی و تصمیم گیری برای حل مشکلات می باشد. به همین دلیل تضعیف هر یک از ارکان اکباتان که برای مردم فعالیت می کند ضرر جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت اما متأسفانه در این میان به تنها چیزی که اندیشیده می شود، منافع شخصی است. اینگونه افراد در شهرک اکباتان تنها به دنبال موج سواری هستند تا از «این نمد کلاهی برای خود دست و پا کنند».

در مورد سینماها، شهرداری باید به سازندگان مگامال فشار بیاورد

سالن های سینمایی که قرار است تا چند روز دیگر افتتاح شود مربوط به مگامال است و ما هیچ نقشی در آوردن این پروژه به اکباتان و حتی اطلاعات کافی از آن در گذشته نداشتیم. این مورد را کسانی که حضور مگامال را با امضای خود تأیید کرده اند باید پاسخ بدهند. تنها راهکاری که در شرایط فعلی به ذهن ما رسیده و پیشنهاد کرده ایم این است که شهرداری باید به سازندگان مگامال فشار بیاورد تا رمپ ستاری به جنوب راه اندازی شود که بار ترافیکی مجموعه سینمایی به داخل شهرک سرازیر نشود. البته راهکار دیگری هم وجود دارد و آن اینکه رفوژ میانی بلوار شهید صارمی حدفاصل هایپر می و سه راه گلها باید عرض کمتری پیدا کند تا یک خط مسیر عبوری دیگر نیز به بلوار اضافه شود. این پروژه در حال حاضر مصوب، ابلاغ و حتی مرحله معرفی پیمانکار را نیز گذرانده است که امیدواریم هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسد.

دستاورد 30 تجمع مقابل دارالقرآن چه بوده است؟

باتوجه به اینکه موضوع دارالقرآن در مراجع قانونی در مرحله رسیدگی می باشد بهتر است به جای اقدامات احساسی که از نظر عده ای به اصطلاح با هدف «داغ نگه داشتن» موضوع دارالقرآن صورت میگیرد، به قانون تمکین نمود و از ایجاد هیجانات کاذب خود داری کنیم چون به قول آقای «الف» که از فعالین حامیان محیط زیستی به شمار می آید، تا کنون 30 مورد تجمع در مقابل سازه دارالقرآن ساماندهی شده است و حالا باید پرسید دست آورد این حرکت ها چه بوده؟؟ آیا در نهایت این مرجع قانونی نیست که حکم آن فصل الخطاب می باشد؟

در همین رابطه صحبت های آقای ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان که اذعان کرده اند «با خواسته هایی که منافع ساکنین را لحاظ می کند همراه هستم اما تا کنون در هیچ تجمعی شرکت نداشته ام»، مورد تائید کامل من نیز می باشد، چون این صحبت ها نشان دهنده عقلانیت مدیریت بومی اکباتان می باشد.

منتشر شده در شنبه 2 ارديبهشت 1396       کد خبر : 6381
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح