ابراز نارضایتی چند باره از جمع آوری زباله در بلوکهای اکباتان

ابراز نارضایتی چند باره از جمع آوری زباله در بلوکهای اکباتان

مدیران اجرایی همچنان از نحوه جمع آوری زباله ها در بلوکها شکایت دارند و این در حالی است که به دفعات در این رابطه قول و قرارهایی منعقد شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با گذشت بیش از یکسال از آغاز دور جدید جمع آوری زباله و پسماند هنوز این فرآیند در شهرک اکباتان شکل مناسبی به خود نگرفته است بطوریکه طی روزهای گذشته عکسی از ورودی یکی از بلوکهای فاز 1 منتشر شده است که در آن تلنبار و انباشت زباله ها به خوبی قابل مشاهده است.  

ابوالقاسم میرحیدری دبیر مدیران اجرایی فاز 1 و3 اکباتان ضمن تأیید این عکس که توسط یکی از مدیران عامل بلوکهای فاز 1 تهیه و ارسال شده است گفت: متأسفانه هنوز روند جمع آوری زباله ها در بلوکهای شهرک اکباتان به نقطه قابل قبولی نرسیده و در این زمینه مشکلات بسیاری وجود دارد. وی حتی در زمینه جمع آوری پسماند در بلوک تحت مدیریت خود (A3) هم گفت: زیاد تعریفی ندارد به نظر می رسد آقایان سخت مشغول امورات دیگر هستند!   

این مشکلات در حالی مطرح می شود که طی روزهای گذشته پرتال خبری شهرداری منطقه 5 تصاویری از ایستگاه بازیافت واقع در اتوبان شهید ستاری منتشر کرده است که بدون تعارف زیاد امیدوار کننده به نظر نمی رسد.

به هر صورت چیزی که مشخص و عیان است اینکه بلوکهای اکباتان به دلیل برخورداری از مسیرهای مشخص برای جمع آوری زباله که در حدود 4 دهه پیش پایه گذاری شده است (شوتینگ زباله)، می تواند بهترین نمونه برای مدیریت پسماند زباله در شهر تهران باشد اما اینکه چرا هنوز بعد از این همه سال مدیران عاملین بلوکها باید از نحوه جمع آوری زباله ها گله مند باشند، پاسخ است که قطعا باید توسط مدیران شهرداری داده شود؟

به هر ترتیب تصاویر ایستگاه بازیافت زباله در اتوبان شهید ستاری در ادامه آمده است.

 

منتشر شده در يكشنبه 24 ارديبهشت 1396       کد خبر : 6494
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح