شهردار ناحیه: زمین پشت بیمارستان صارم هم سند دارد و هم مجوز

شهردار ناحیه: زمین پشت بیمارستان صارم هم سند دارد و هم مجوز

محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 طبق روال گذشته در گفت و گوی دوره ای خود با سایت خبری اکباتان پاسخگوی آخرین مسائل رخ داده در سطح ناحیه 6 بود.

اگر مردم نظر بدهند دیگر شورایاران کاری ندارند

یک بار ما جلسه ای با حضور شورایارن و امناء شهرک اکباتان داشتیم در خصوص جا به جایی ساختمان سرای محله اکباتان و در این نشست من توجیه فنی این طرح را برای حاضرین انجام دادم که در آن جلسه آقای ایمانی (شورایار اکباتان) گفتند باید این طرح از مردم اکباتان «همه پرسی» شود. من در پاسخ به ایشان گفتم که مردم یکبار می آیند و نمایندگان محلی خود را در شورایاری انتخاب می کنند و بعد دیگر شما باید تصمیم بگیرید که چه اتفاقی بیفتد. اینکه برای هر مسئله ای بخواهیم نظر مردم را بگیریم که دیگر شورایاران کاری ندارند که انجام دهند چون در آن صورت ما هر کاری بخواهیم انجام دهیم اعلام می کنیم که مردم روز جمعه تشریف بیاورید و دم در هم 2 تا مصوبه می گذاریم و می گوییم به این مصوبه ها رأی دهید تا ما برویم آنها را اجرا کنیم.

واقعیت این است که وقتی شورایاران توسط مردم و اعضای امناء توسط نهادهای اجتماعی تعیین شده اند دیگر نباید مدام مردم را درگیر این مسائل نمود چون صورت مسئله روشن است. یک ساختمانی از «حیز انتفاع» در حال خارج شدن است، حالا به هر دلیل و بر همین اساس ما پیشنهاد جا به جایی داده ایم.

تلنبار زباله ها به دلیل خرابی ماشین

پیمانکار فعلی جمع آوری زباله ها در ناحیه 6 موقت است و به امید خدا به زودی پیمانکاری جدید به صورت دائم با ما همکاری خواهد کرد. البته ما در خصوص مشکلی که طی روزهای گذشته برای جمع آوری زباله در برخی بلوکها رخ داده بود برخورد لازم را انجام دادیم اما مسئله این بود که ماشین تخلیه زباله در راه دچار مشکل شده بود و تا ماشین جایگزین از راه برسد چند ساعتی زمان صرف شده بود.

اقلام تبلغاتی انتخابات چگونه جمع آوری شدند؟

جمع آوری اقلام تبلیغاتی انتخابات بلافاصله پس از پایان ساعت رأی گیری یعنی ساعت 12 شب، با شرکت 12 اکیپ حداقل 3 نفره ی ما به انجام رسید و تا حدود 5 صبح 90 درصد ناحیه 6 از وجود اقلام تبلیغاتی کاندیداها پاک شده بود. در این کار دیوارها، جداره ها، درختها و هر فضایی که مورد استفاده تبلیغاتی واقع شده بود با تجهیزاتی که در اختیار داشتیم مورد پاکسازی قرار گرفت تا برای صبح شنبه که مردم در سطح ناحیه تردد می کنند وضعیت در حالت طبیعی قرار داشته باشد. در این کار خودم، معاون ناحیه و رئیس خدمات شهری تا خود صبح در کنار سایرین حضور داشتیم و بر روند کار نظارت می کردیم.  

دبیر امضا نکند سایرین امضا می کنند

در مورد قرارداد پیمانکاران سرای محله اکباتان که 2 ماه است امضا نشده است باید بگویم که خانم تبریزی دبیر شورایاری اکباتان یک مرخصی یک ماهه هستند و به محض بازگشت امضاء خواهند کرد. بدیهی است در صورتی که ایشان از امضاء قراردادها خودداری کند  جانشین ایشان و نفرات بعدی قراردادها را امضاء خواهند کرد.

زمین گودبرداری شده پشت بیمارستان صارم

زمین گودبرداری شده پشت بیمارستان صارم هم سند دارد و هم مجوز ساخت و اگر تاکنون سازنده اقدام به ساخت آن نکرده به خودش مربوط است و به شهرداری ارتباطی پیدا نمی کند. احساس شخصی من این است که مالک زمین به دنبال فروش آن است ولی اگر بخواهد بسازد منعی برای آن وجود ندارد.

منتشر شده در شنبه 6 خرداد 1396       کد خبر : 6575
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح