اجرای کمدین های اکباتانی در اریکه ایرانیان

اجرای کمدین های اکباتانی در اریکه ایرانیان

از آخر هفته جاری کمدین های شناخته شده شهرک اکباتان در سالن آمفی تئاتر مجموعه تفریحی اریکه ایرانیان به روی صحنه می روند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، نمایش «این سه تا گرامی» به نویسندگی و کارگردانی جوان اکباتانی محمد امین کریم، در حالی برای اجرا آماده شده است که وی پیش از این در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» به مدت 2 سال اقدام به تهیه و بارگذاری کلیپ های طنز نموده و از این رهگذر مخاطبان بالقوه چند صد هزار نفری برای کارهای وی وجود دارد. موردی که به احتمال زیاد می تواند پشتوانه مهمی برای موفقیت این نمایش در بحث گیشه باشد. به نظر می رسد اسم این نمایش نیز نیز تا حدودی برگرفته از عنوان همین شبکه اجتماعی یعنی «اینستاگرام» باشد.  

در مورد داستان نمایش نیز باید گفت دو جوان اقدام به دلیل مشکلاتی همچون عشق، ازدواج و اشتغال اقدام به مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس می کنند و در پس این اقدام موقعیت های شاد و خنده داری ایجاد می شود.

در این کمدی شاد و خانوادگی علاوه بر محمد امین کریم پور که نقش نخست را نیز دارا می باشد عرفان علیرضایی، میثم بلوک آزادی، محمد معمار، مونا یوسفی و آرمیتا صفار به عنوان بازیگر حضور دارند. ضمن اینکه میلاد بانکی که در حال حاضر به عنوان مدیر آموزش سرای محله اکباتان مشغول فعالیت است در مقام تهیه کننده این گروه حضور دارد. گروهی که تقریبا 80 درصد آنها به عنوان اهالی شهرک اکباتان و کوی بیمه شناخته می شوند.

نمایش «این سه تا گرامی» در حالی با حمایت سید موسی هاشمی مقدم مدیر اریکه ایرانیان به روی صحنه می رود که تا چندی پیش بهزاد محمدی بازیگر سرشناس نمایشهای کمدی در این مجموعه مشغول فعالیت بود و حالا کمدین های اکباتانی جایگزین وی شده اند. مضاف بر این سالن حدودا 1000 نفری اریکه تا کنون به دفعات میزبان هنرمندان مشهور موسیقی کشور همچون محسن یگانه، سعید مدرس و سیروان خسروی در بحث اجرای کنسرت بوده است.   

گفتنی است مراحل آماده سازی این نمایش با همراهی ارزشمند مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و البته تمهیدات ویژه ای برای اجرای هر چه بهتر آن اندیشیده شده است که از مهمترین آنها می توان به تهیه دکور 20 میلیونی برای آن اشاره کرد.  

علاقمندان جهت دیدن این نمایش کمدی می توانند ضمن هماهنگی تلفنی با شماره (55 خط)   5-22370001 به صورت حضوری به گیشه مجموعه اریکه ایرانیان مراجعه نمایند.

منتشر شده در سه شنبه 30 خرداد 1396       کد خبر : 6678
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح