لیست رشته های دارای تخفیف تابستانی در باشگاه پاس

لیست رشته های دارای تخفیف تابستانی در باشگاه پاس

پس از اینکه مدیر محله اکباتان موفق شد تخفیف 30 درصدی را برای هزینه بلیط استخر این مجموعه دریافت و در اختیار مخاطبان سرای محله اکباتان قرار دهد، حالا از اول تابستان تخفیف های ویژه برای استفاده سایر رشته های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با تلاش مهندس علی قربانی مدیر محله شهرک اکباتان از ابتدای امسال طرح «اوقات فراغت» در سرای محله اکباتان اجرا می شود و بر این اساس توفقاتی میان این مجموعه و باشگاه پاس صورت گرفته است تا در 6 رشته اسکیت، پینت بال، پینگ پونگ، فوتبال دستی، ترامپولین و فوتبال انسانی از 10 تا 50 درصد تخفیف برای اهالی اکباتان و بالاخص جوانان و نوجوانان منظور شود.

این مسئله در جایی اهمیت خود را نشان می دهد که سرانه استفاده اهالی اکباتان از امکانات ورزشی به رغم وجود باشگاههای پاس و راه آهن بسیار کمتر از استانداردهای موجود است.  

با توجه به مطالب ارائه شده متقاضیان استفاده از تخفیف های نامبرده در باشگاه پاس قوامین می توانند ضمن مراجعه به سرای محله اکباتان نسبت به دریافت معرفی نامه لازم اقدام نمایند. پیش از این در بحث استخر باشگاه پاس هم معرفی نامه هایی به امضای مدیر محله اکباتان صادر گردید که بر اساس آمار موجود تاکنون که هنوز ماه نخست فصل تابستان به پایان نرسیده است بیش از 300 نفر موفق به استفاده از تخفیفهای مدنظر شده اند که برای شروع کار عدد قابل ملاحظه ای به حساب می آید.

از سوی دیگر سالن ورزشی سرای محله اکباتان هم به رغم امکاناتی نامناسب اما با تلاش های صورت گرفته از طرف پیمانکار مربوطه روزهای پر باری را سپری می کند به طوریکه برخی از کلاسهای ورزشی در نظر گرفته شده در مدت کوتاهی تکمیل ظرفیت می شوند که همین مسئله لزوم توجه بیشتر به امر ورزش ساکنین را گوشزد می کند.   

به هر صورت سرای محله اکباتان با وجود کمبود بسیار واضح امکانات و در شرایطی که شورایاری اکباتان هم بیشتر درگیر جدال های درون گروهی است، توانسته برنامه های نسبتا امیدوار کننده ای را برای تابستان جوانان و نوجوانان اکباتانی فراهم کند که قطعا این مهم تأثیر بسزایی در عملکرد سالیانه این مجموعه خواهد داشت.

در پایان خاطر نشان می سازد علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44694417 تماس حاصل نمایند. 

منتشر شده در پنجشنبه 15 تير 1396       کد خبر : 6742
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح