محفل طنز«قند و نمک» فردا در فرهنگسرای فردوس

محفل طنز«قند و نمک» فردا در فرهنگسرای فردوس

شصت و هشتمین محفل شعر طنز «قند و نمک» سه‌شنبه 27 تیرماه ساعت18:15 با اجرای سعید بیابانکی و با حضور ناصر فیض،شاعر طنزپزداز نام آور کشور در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «قند و نمک» در آخرین سه شنبه تیرماه با هدف اعتلای شعر طنز و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان برگزار می‌شود.

در این برنامه شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می‌کنند و سعید بیابانکی به عنوان کارشناس مجری این محفل ادبی، به نقد آن‌ها می‌پردازد.ناصر فیض، شاعر طنزپرداز و صاحب کتاب هایی چون فیض‌بوک، املت‌های دسته‌دار و نزدیک ته‌خیار به عنوان مهمان ویژه در این محفل ادبی حضور خواهد داشت. البته شاعران دیگری نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

برگزاری استندآپ کمدی، پخش کلیپ طنز، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.

بی تردید برگزاری جلساتی اینگونه قطعا اهمیت بسیار بالایی را دارا می باشد. فراموش نکنیم که چندی پیش سلامت نیوز به نقل از وزیر بهداشت از دو برابر شدن شیوع بیماری افسردگی در 26 سال گذشته خبر داد و تأسف برانگیز تر اینکه شهر تهران از نظر شیوع افسردگی شدید در صدر استان های کشور قرار دارد.

اقدام ارزشمند فرهنگسرای فردوس در برگزاری رایگان و حمایت از جلسات طنز در حالی صورت می گیرد که فقدان این دست برنامه ها در شهرک اکباتان با وجود اماکن فرهنگی متعدد همچون خانه فرهنگ آیه به وضوح دیده می شود و حتی این مجموعه با اینکه به عنوان زیر مجموعه فرهنگسرای فردوس فعالیت می کند، اما از یک کپی برداری ساده از برنامه های اینچنینی که می تواند موجبات شادی و مسرت ساکنین محلی را ایجاد نماید عاجز است.  

دوستداران محافل ادبی برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

منتشر شده در دوشنبه 26 تير 1396       کد خبر : 6777
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح