مشکل بزرگ در راه احیاء پیاده روی بلوار نفیسی

مشکل بزرگ در راه احیاء پیاده روی بلوار نفیسی

محمد اسدالهی شهرار ناحیه 6 چندی پیش از تلاش برای احیاء مجدد پیاده روی ضلع غربی بلوار شهید نفیسی در فاز 1 شهرک اکباتان خبر داده بود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی سالهای اخیر پیشروی فضای سبز برخی بلوکها در محوطه بلوار شهید نفیسی باعث از بین رفتن بخش عمده ای از پیاده روی این بلوار در ضلع غربی شده است. بر همین اساس طی هفته های گذشته شهردار ناحیه 6 از اجرای طرحی برای احیاء مجدد این پیاده رو خبر داده بود اما در حال حاضر پیگری ها نشان می دهد که وجود تعداد زیادی از درختانی که در حاشیه بلوار بصورت نامنظم کاشته شده اند و البته دارای قدمت و سن و سال قابل توجهی هستند، امکان احیاء پیاده رو را بسیار سخت کرده است.

طبق نظر کارشناسان تنها راه حل موجود برای حل این مشکل جا به جایی درختان موجود است که بر این اساس در حال حاضر نمی توان نسبت به آن اقدام کرد و باید در فصل مناسب آن یعنی انتهای پاییز این قسمت از کار عملیاتی شود.

عدم وجود پیاده روی مشخص در ضلع غربی بلوار شهید نفیسی تاکنون منجر به ایجاد تصادفات و خسارت های جانی و مالی بسیاری برای اهالی و رهگذران شده است. علت واضح این امر نیز به این دلیل است که عابرین پیاده که از شمال به جنوب بلوار شهید نفیسی (پیاده روی ضلغ غربی بلوار) در حرکت هستند از یک جایی به بعد به علت نبود پیاده رو در خیابان به حرکت خود ادامه می دهند و همین مسئله تاکنون تصادفات خطرناکی را رقم زده است.

به هر صورت امید است شهرداری ناحیه 6 با انجام پیگیری لازم که پیش از این نیز در سایر امور به دفعات از خود به نمایش گذاشته است، مشکل مذکور را حل کند تا امکان تردد افراد پیاده در بصورت تام و تمام در بلوار شهید نفیسی فراهم گردد.    

منتشر شده در شنبه 31 تير 1396       کد خبر : 6791
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح