تلاش برای اجرای کنسرت هفتگی در شهرک اکباتان

تلاش برای اجرای کنسرت هفتگی در شهرک اکباتان

بعد از آغاز به کار پردیس سینمایی مگامال به مرور قرار است طیف متنوعی از فعالیت های هنری در این مجموعه برنامه ریزی و به مرحله اجرا برسد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی ماههای گذشته فعالیت پردیس سینمایی مگامال به یکی از مهمترین برگ های برنده ی مگامالی ها در مواجهه با منتقدان سنتی تبدیل شده و حالا هم شنیده ها حاکی از آن است که موجی از فعالیت های هنری جذاب و عامه پسند برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام برخی منابع برنامه ریزی لازم برای اجرای کنسرت های کوچک در پردیس سینمایی مگامال صورت گرفته و بر همین اساس مکاتبات و نامه نگاری های مورد نظر برای جلب موافقت مراجع ذیصلاح در جریان است تا در صورت فراهم شدن امکانات و جوانب مورد نیاز هفته ای یک روز به صورت روتین و منظم برنامه اجرای زنده در یکی از سالن های نمایشِ پردیس اجرا برسد.   

هنوز بصورت رسمی خبری از امکان اجرایی بودن این برنامه فرهنگی مخابره نشده اما شواهد نشان می دهد که مدیریت پردیس سینمایی مگامال با جدیت پیگیر این موضوع است و احتمال اینکه در آینده ای نزدیک و حتی تا پیش از اتمام فصل تابستان اجرای پروژه به سرانجام برسد دور از ذهن نیست.

در این رابطه به نظر می رسد مدیران پردیس سینمایی مگامال تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا به واسطه فعالیت های جانبی همچون اجرای زنده موسیقی، میزان حضور یا به عبارتی «پاخور» مخاطبان را در این مجموعه افزایش دهند. مسئله ای که به واسطه فعالیت پردیس سینمایی کورورش در فاصله ی بسیار نزدیک تا مگامال و البته میزان زیاد مراجعه کنندگان به آنجا، بسیار سخت و مشکل است.

یادآوری این نکته هم ضروری است که تاکنون مگامالی ها تلاش بسیاری را به خرج داده اند تا میزان فروش سالن های سینمایی خود را به کوروش نزدیک کنند اما آنچنان که باید وشاید در این کار موفق نبوده اند. البته به صورت موردی و در برخی فیملهای خاص موفق به پیشی گرفتن از رقیب شده اند اما در کلیت نمی توان برتری خاصی را برای مگامال در نظر گرفت. 

موسیقی در شهرک اکباتان به واسطه علاقمندی درصد زیادی از اهالی به این مقوله و البته وجود آموزشگاههای متعدد آموزشی فعالیتی کاملا مقبول به حساب می آید و با تکیه بر همین مقبولیت نوازندگان خیابانی متعددی در گذرگاههای افراد پیاده و بالاخص در بازارچه های تجاری فاز 1 مشغول به کار هستند.

در بین 10 سالن سینمایی پردیس سینمایی مگامال، یک سالن با قابلیت اجرای سایر برنامه های هنری همچون تئاتر و موسیقی طراحی و ساخته شده است که ظرفیتی در حدود 300 نفر را دارا می باشد. قطعا با توسعه فضای پارکینگی مگامال مشکل جانبی اجراهای زنده نیز برطرف و این رویداد فرهنگی در شهرک اکباتان به ثمر خواهد رسید.   

منتشر شده در پنجشنبه 5 مرداد 1396       کد خبر : 6817
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح