لزوم لابی هیئت مدیره مرکزی در بحث تعیین تکلیف پارکینگ مگامال

لزوم لابی هیئت مدیره مرکزی در بحث تعیین تکلیف پارکینگ مگامال

طی هفته های آتی وضعیت پیمانکاری و نحوه فعالیت پارکینگ مجموعه مگامال طی یکسال آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از آنکه سال گذشته مدیریت قبلی پارکینگ در مجموعه مگامال به علت افزایش فراتر از حد تصور هزینه های پیمانکاری عطای کار در مگامال را به لقایش بخشید، پیمانکاری جدید جایگزین شد که حالا با نزدیک شدن به اتمام مدت زمان قرارداد منعقد شده به نظر می رسد آنطور که باید و شاید از عهده تعهدات مکتوب خود برنیامده است.

البته در این خصوص تنها نمی توان پیمانکار جدید را مقصر دانست چون رقم پرداخت ماهیانه توسط مجموعه پارکینگ از عدد 75 میلیون تومان که مبلغ قرارداد قبلی بوده به عدد 175 میلیون تومان در ماه افزایش پیدا کرده است و این تورم حدودا 140 درصدی خود گواه بخش عمده ای از مشکلات ایجاد شده است. در همین راستا از گوشه و کنار شنیده شده است که پیمانکار فعلی با مشکلات عدیده ای روبرو می باشد و این مسئله یعنی تعهدات مالی ثبت شده در قرارداد فعلا بصورت لاینحل باقی مانده است.

از طرف دیگر افزایش سرسام آور قیمت اجاره ماهیانه مجموعه پارکینگ باعث شده است که فروشگاه هایپرمی که تا پیش از این طی یک توافق به ازاء هر مشتری خود 1800 تومان به مدیریت پارکینگ پرداخت می کرد و در عوض مخاطبان این فروشگاه به مدت 3 ساعت از امکان پارکینگ رایگان برخوردار بودند، این سرویس ویژه را از فهرست برنامه های خود حذف نماید که البته این مسئله تأثیرات خاص خود را در وضعیت ترافیک خودروهای عبوری فاز 2 داشته است چون مشتریان هایپرمی ترجیح می دهند به جای استفاده از پارکینگ مگامال در طول بلوار شهید صارمی اقدام به پارک اتومبیل خود نمایند.  

حذف خدمات پارکینگی به مشتریان هایپرمی پس از آن صورت گرفت که پیمانکار جدید عدد 3000 تومان را برای تنها 2 ساعت اعلام کرد و چانه زنی ها نیز در این خصوص به نتیجه نرسید.

در این زمینه قرارداد سالیانه پیمانکار فعلی طی روزهای آتی به پایان می رسد و باید منتظر ماند و دید شرکت نگین آرای آسیا به عنوان مالک اصلی پارکینگ در مگامال در نهایت چه تصمیمی برای سال آینده اتخاد خواهد کرد.

در بحث این موضوع که بر روی زندگی ساکنین اکباتان و بالاخص اهالی فاز 2 تأثیرات مشهودی به همراه دارد، هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان می تواند نقشی مهم را ایفا نماید. نباید فراموش کرد لابی و چانه زنی در موعد عقد قرارداد بسیار راحت تر از آن است که پس از عقد قرارداد در جهت اصلاح و تغییر اقدام شود. شاید با ایجاد دوباره امکان بهره مندی مشتریان هاپیرمی از پارکینگ مگامال، شاهد صحن های ملال آور از ترافیک بوجود آمده در مقابل مجتمع مگامال نباشیم.         

منتشر شده در سه شنبه 17 مرداد 1396       کد خبر : 6866
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح