تشکیل هیئت امناء برای مقبره شهید گمنام اکباتان

تشکیل هیئت امناء برای مقبره شهید گمنام اکباتان

روز پنجشنبه جلسه یادمان های شهدای گمنام منطقه 5 تهران برگزار و طبق نظر حاضرین پیشنهاد تشکیل هیئت امناء محلی برای مقبره شهدای گمنام در هر محله مورد تصویب حاضرین در جلسه رسیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان سید روح ا... علوی نیا فرمانده حوزه 121 صابر و عضو هیات امناء یادمان شهدای گمنام  منطقه 5 تهران با اعلام این خبر افزود: مقرر شده است مسئولین محلی و نفرات واجد الشرایط جهت عضویت در هیات امناء یادمان های شهدای گمنام در سه شهرک اکباتان، آپادانا و فکوری به هیات امناء منطقه 5 پیشنهاد و معرفی شوند تا با استفاده از کلیه ظرفیت ها، منابع مالی و نیروی انسانی موجود در ارگان های محلی بتوانیم زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر را در این یادمان ها فراهم آوریم.

فرمانده حوزه بسیج 121 صابر در خصوص ترکیب نفراتی که قرار است در امناء هر کدام از یادمان های شهدا به کار گرفته شوند هم گفت: هیئت امناء مصوب متشکل از نماینده بسیج، نماینده شهرداری، نماینده ائمه جماعت، یک عضو از خانواده شهدا، معتمد محلی و یک نفر از رزمندگان دفاع مقدس می باشد که در جهت ارائه عملکرد مناسب تلاش و همراهی خود را به کار خواهند بست.

با این حساب احتمالا به زودی هیئت امناء محلی مقبره شهید گمنام شهرک اکباتان نیز معرفی خواهند شد تا کارهای مربوطه به این مکان گرانقدر با جدیت بیشتری پیگیری شود. پیش از این گروهی از جوانان مخلص اکباتانی هر از چندگاهی بصورت داوطلبانه به امورات مورد نیاز این مقبره رسیدگی می کردند و طبعا بعد از این کارها از کانال رسمی تری پیگری خواهد شد.

مقبره شهید گمنام شهرک اکباتان واقع در جنب باشگاه پاس قوامین طی ماههای گذشته مورد بازسازی عمرانی قرار گرفت و بخشهایی از مکان که به سبب مرور زمان دچار آسیب دیده گی هایی شده بودند مورد ترمیم واقع شد.

منتشر شده در شنبه 21 مرداد 1396       کد خبر : 6880
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح