عدم فعالیت ارگان رسمی اطلاع رسانی در شهرداری منطقه 5

عدم فعالیت ارگان رسمی اطلاع رسانی در شهرداری منطقه 5

پرتال خبری شهرداری منطقه 5 در حدود یک ماه است که بروز رسانی نشده و آخرین خبر درج شده در تنها ارگان رسمی اطلاع رسانی که زیر نظر شهرداری منطقه 5 فعالیت می کند، به مورخه 24 تیرماه سال 96 باز می گردد.

به گزارش سایت خبری شهرک اکباتان، با فرا رسیدن روزهای پایان دوره کاری شهرداری تهران و انتخاب شهرداری جدید برای پایتخت زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر معطل ماندن برخی کارهای اجرایی در مجموعه شهرداری که البته صحت و سقم این موارد را نمی توان تأیید نمود.

اما اینطور که از ظواهر امر پیداست پرتال خبری شهرداری منطقه 5 از مدتها پیش کار خود را تعطیل کرده و البته مشخص نیست که این تعطیلی به سبب عدم انجام کارهای روزانه و اجرایی در کل مجموعه شهرداری منطقه است یا اینکه تنها روابط  عمومی از قافله ی کارها عقب مانده است!؟

موضوع عدم پیگیری کارهای اجرایی و معطل ماندن برخی امورات به سبب پایان یافتن دوره فعلی شهرداری تهران و انتظار برای مستقر شدن شهردار جدید، یکی از مهمترین موضوعاتی است که طی هفته های گذشته پیرامون عملکرد شهرداری منطقه 5 از گوشه و کنار به گوش می رسد و شاید بهتر باشد مدیران ارشد در این خصوص اعلام نظر قطعی خود را ابراز نموده تا حداقل درست یا غلط بودن برخی شنیده ها مشخص شود.

امر واضح و مشخص این است که شهرداری یکی از نهادهایی به شمار می رود که با زندگی روزمره مردم در ارتباط است و طبعا امر خطیری همچون سکونت شهروندان لزوم تلاش جدی و بی شائبه  را در تمام ایام روز و ماه و سال می طلبد. از همین روی غیر منطقی نخواهد بود اگر توقعی مبنی بر در نظر گرفتن مصلحت های زندگی روزمره مردم، مورد توجه مدیران نهاد شهرداری واقع شود.     

منتشر شده در شنبه 21 مرداد 1396       کد خبر : 6882
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح