خاتمه فاز نخست از تعریض بلوار فاز 2 تا آخر هفته

خاتمه فاز نخست از تعریض بلوار فاز 2 تا آخر هفته

طی روزهای گذشته مرحله نخست اصلاح رفوژ میانی بلوار شهید صارمی فاز 2 آغاز شده است و طبق اعلام صورت گرفته تا پایان هفته نیز خاتمه خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از عدم موافقت یکی از شرکای پروژه مگامال (سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران) با هزینه تعریض بلوار شهید صارمی (حدفاصل میدان شهید صارمی تا سه راه گلها) که منجر به انصراف مگامالی ها از اجرای این پروژه شد، این بار خود شهرداری منطقه هزینه را متقبل شد تا گره ترافیکی موجود در این محدوده برطرف شود.

بر اساس اعلام محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 تا پایان هفته فاز نخست این پروژه یعنی از ابتدای بلوار تا روبروی ایستگاه مترو کار تعریض رفوژ میانی به پایان می رسد و بلافاصله قسمت بعدی کار یعنی از روبروی ایستگاه مترو تا سه راه گلها آغاز می شود که آنهم ظرف دو هفته آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

پیش از مدیران اجرایی مگامال هزینه پروژه تعریض را حدود 150 میلیون برآورد کرده بودند اما آنطور که از شنیده های گوشه و کنار بر می آید پیمانکار فعلی با حدود 100 میلیون تعهد اجرایی شدن را پذیرفته است.   

مسیر جنوب به شمال بلوار شهید صارمی واقع در فاز 2 شهرک اکباتان بالاخص در قسمت روبروی فروشگاه هایپرمی و ایستگاه مترو در ساعاتی از شبانه روز من جمله در ساعات نزدیک به غروب آفتاب با ترافیک آزار دهنده ای مواجه است که این ترافیک برآمده از حجم زیاد تردد خودروها در این مسیر است. به نظر می رسد با اجرای پروژه تعریض بلوار و اضافه شدن یک خط عبوری اضافه برای خودروها تا حدود زیادی این مشکل برطرف خواهد شد.    

منتشر شده در يكشنبه 22 مرداد 1396       کد خبر : 6884
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح