درآمدزایی خیریه اکباتانی از برنامه های مگامال

درآمدزایی خیریه اکباتانی از برنامه های مگامال

یکی از خیریه های معروف شهرک اکباتان موفق شده است باب همکاری با مجتمع مگامال را باز و از این راه درآمدزایی مناسبی را به انجام برساند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، خیریه موعود ایرانیان یکی از موسسات خیریه اصالتا اکباتانی است که در زمینه کودکان کار فعالیت می کند و محل آن در فاز 2 اکباتان است. به تازگی مدیریت این موسسه موفق شده است تعاملاتی را با مدیران اجرایی مگامال ایجاد و اجرای برنامه «جمعه های کودکانه» را بصورت مشارکتی در اختیار گیرد. این برنامه صبح روزهای جمعه در مگامال اجرا می شود و با حضور شخصیت های محبوب کودکان، مسابقات طنز و ... لحظاتی شاد را برای حاضرین رقم می زند.

در سوی دیگر این ماجرا، مدیریت خیریه مورد نظر با جذب اسپانسرهایی که هر هفته حامی این برنامه می شوند و البته کمک های مالی خیرین توانسته برای ادامه حیات خود درآمدزایی مناسبی را انجام دهد که بی شک این حرکت نشان از هوشمندی و تلاش مفید دست اندرکاران خیریه موعود دارد. طبق اطلاعات بدست آمده در جمعه آخری که این برنامه اجرا شده «لوازم خانگی آزمایش» به عنوان حامی مالی اصلی حضور داشته است.  

البته در این راستا طبق توافقات صورت گرفته قرار است درصدی از مبالغ دریافتی توسط حامیان مالی به حساب مگامال نیز واریز شود تا بدین ترتیب بازی برد – برد و تداوم این شکل از کار در هفته های آتی نیز به انجام برسد.

با توجه به مطالب عنوان شده به نظر می رسد خیریه موعود توانست ثابت کند که مجمتع مگامال اگر توهین تلفی نشود یک گاو شیرده فربه است (در مثل جای مناقشه نیست) که قطعا بهتر است به جای چسبیدن به شاخ آن های، بخش های شیردهی آن را مورد توجه بیشتر قرار دارد.

در این رابطه لازم به ذکر است که فضای گسترده و امکانات قابل توجه مگامال، امکان اجرای پروژه های مشارکتی بسیاری را برای علاقمندان فراهم می کند و کافی است در این زمینه قدری خلاقیت به کار گرفته شود. 

منتشر شده در يكشنبه 22 مرداد 1396       کد خبر : 6886
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح