سرانجام تکلیف شجاعی و حاج ‌صفی مشخص شد

سرانجام تکلیف شجاعی و حاج ‌صفی مشخص شد

تابناک به نقل از خبرآنلاین نوشت: پس از اتفاقات اخیر و خبرهای ضد و نقیض درباره محرومیت یا محروم نشدن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در لیگ اروپا، سرانجام وضعیت این دو بازیکن مشخص شد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نام هر دو را برای دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی در لیست قرار داده است. در واقع آنها در لیست بودند و کی روش نام شان را خط نزده است.

طی روزهای گذشته کارلوس کی روش امروز بیانیه ای منتشر و طی آن برنامه زمان بندی دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی را اعلام کرد. در ابتدای این بیانیه کی روش اعلام کرد که برای جلوگیری از شایعات، لیست نهایی بازیکنان برای بازی با کره جنوبی و سوریه در تاریخ 5 شهریور اعلام می شود.

کی روش با این انتشار این متن، به شیوه ای زیرکانه راه هرگونه گمانه زنی و شایعه پراکنی در خصوص دعوت از شجاعی و حاج صفی را بست و به این ترتیب  تا 5 شهریور برای خود فرصت فراهم کرد تا  رایزنی های لازم برای حضور این دو بازیکن را به انجام برساند.

اما حالا رسانه ها از حضور این 2 بازیکن در آخرین لیست تیم ملی خبر می دهند و به نظر می آید در نهایت حاج صفی و شجاعی مشکل خاصی برای دعوت به تیم ملی نداشته باشند.

منتشر شده در پنجشنبه 26 مرداد 1396       کد خبر : 6899
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح