حمایت قرارگاه «آتش به اختیار» از پروژه فرهنگی شورایار اکباتانی

حمایت قرارگاه «آتش به اختیار» از پروژه فرهنگی شورایار اکباتانی

کتاب «گزارش آخرین گزارش» که به نحوه شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی پرداخته است، بلافاصله پس از رونمایی مورد حمایت دست اندرکاران قرارگاه «آتش به اختیار» قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پنجشنبه یعنی فردای روزی که کتاب «گزارش آخرین گزارش» در سرای محله بیمه رونمایی شد، مقدمات دیدار سعید رهنما شورایار شهرک اکباتان با سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس فراهم شد تا در جلسه ای که برنامه ریزی آن توسط سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری کوی بیمه و مسوول اجرایی قرارگاه آتش به اختیار انجام گرفته بود، حمایت همه جانبه از «کار فرهنگی در خصوص زنده نگهداشتن یاد شهدا» صورت پذیرد.

در اين جلسه سرهنگ عبيري ضمن تقدير و تشكر از همه عزيزاني كه در تدوين و تهيه كتاب نقش داشتند حمايت مجموعه بسيج ناحيه قدس در اين كار ارزشمند را اعلام و گفت: بي شك يكي از مصاديق آتش به اختيار فرهنگي  كار خودجوش و تميز، فعاليت  شما بزرگواران در اين عرصه هست كه انشااله خود شهدا شفاعت همه ما رو انجام خواهند داد و مي بايستي  در اشاعه فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت به جوانان برنامه ريزي بيشتري انجام بدهيم.

گفتنی است در انتهای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت قدس بحت حمایت از کار فرهنگی را از مرحله حرف به عمل رسانده است و با اختصاص «مبلغی پول» به عنوان کمک برای ادامه این راه ارزشمند، موجبات دلگرمی دست اندرکاران این پروژه را فراهم آورده است.  

کتاب «گزارش آخرین گزارش» با تلاش سعید رهنما شورایار شهرک اکباتان و نظارت و همراهی خانواده این شهید در ایام پس از برگزاری روز خبرنگار که مصادف با شهادت محمود صارمی است رونمایی شد.      

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف کشته شد. طی سالهای گذشته بواسطه سکونت خانواده اش در شهرک اکباتان میدان شهید صارمی و بلوار شهید صارمی در فاز 2 به نام این شهید راه اطلاع رسانی نامگذاری شده است. ضمن اینکه ایستگاه مترو اکباتان نیز به نام این شهید مزین شده است.  

منتشر شده در شنبه 28 مرداد 1396       کد خبر : 6907
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح