هیچ سفارشی به هیئت مدیره بلوک B4 صورت نگرفت

هیچ سفارشی به هیئت مدیره بلوک B4 صورت نگرفت

پس از درج مطلبی با عنوان «حربه های یک پیمانکار برای قرار داد لوله کشی گاز در اکباتان» (اینجا را بخوانید)، محمود عمرانی رئیس هیئت مدیره بلوک B4 توضیحاتی را برای سایت خبری اکباتان ارسال کرده است که در ادامه متن کامل این توضیحات آمده است.

------------------------------------

در رابطه با گزارش 7 مرداد ماه توضیحات زیر به اطلاع عموم می رسد.

چندی قبل نشت گاز در قسمتی از لوله کشی گاز بلوک B4 بوجود آمده و باعث قطع گاز بلوک توسط شرکت گاز گردید. وضعیت اضطراری موجود از یک طرف و مورد گازکشی که اخیرا در بلوک A3 انجام شده بود، هیئت مدیره بلوک B4 را بر آن داشت تا از مدیر عامل محترم بلوک A3 [ابوالقاسم میرحیدری] استمداد کنیم و ایشان که همیشه در کمک به دیگر بلوکهای شهرک پیشقدم بوده اند ما را به پیمانکاری که گازکشی بلوک A3 را انجام داده بود معرفی کردند. پیمانکار مزبور نیز در اسرع وقت به بلوک مراجعه و علیرغم تعطیلی پنجشنبه و جمعه نسبت به تهیه لوازم و رفع نشت گاز تا صبح روز بعد اقدام نمودند که گاز بلوک بعد از 48 ساعت وصل شد که جای تشکر دارد.

بعد از این ماجرا بر اساس اخطار شرکت گاز هیئت مدیره بلوک B4 اقدام به انجام مناقصه و دعوت از پیمانکاران مجاز جهت پروژه تعویض شبکه گازرسانی بلوک نمود و در این رابطه با توجه به همکاری صمیمانه شرکت فوق از یکطرف و رضایت بلوک A3 از عملکرد قبلی ایشان، هیئت مدیره بلوک B4 راغب بود که قرارداد شبکه گاز بلوک را با ایشان منعقد نماید و حتی این موضوع را صراحتا در جلسه مناقصه اعلام نمود. ولی شرایط مناقصه و شرکت کنندگان دیگر در مناقصه و اعلام قیمت نازل تر باعث عقد قرارداد با شرکت دیگری گردید.

لازم به ذکر است بلوکهای شهرک اکباتان که قصد انجام کار عمرانی، تعمیرات اساسی و ... را داشته باشند از دیگر بلوکهای شهرک که تجربه آن کار را داشته باشند استمداد طلبیده و راهنمایی می گیرند که به همین دلیل از بلوک A3 و مدیر عامل محترم آن راهنمایی لازم اخذ شد و ایشان به هیچوجه کوچکترین توصیه یا سفارشی در هیچ موردی به این هیئت مدیره نکرده اند و ذکر کلمه توصیه در گزارش 7 مرداد کاملا بی مورد و نابجا می باشد و بایستی از ایشان صراحتا عذرخواهی نمود.

منتشر شده در يكشنبه 29 مرداد 1396       کد خبر : 6914
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح