تکذیب تعیین سرپرست برای سرای محلات اکباتان و بیمه

تکذیب تعیین سرپرست برای سرای محلات اکباتان و بیمه

در حالیکه از نخستین روزهای شروع ماه شهریور بحث انتخاب سرپرست برای سرای محلات اکباتان و بیمه با آب و تاب فراوان به گوش می رسید، شب گذشته شهردار ناحیه 6 در گفتگو با 4 اکباتان و به صورتی کاملا قاطع موضوع را تکذیب نمود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، محمد اسدالهی ضمن تکذیب موارد مطروحه در این رابطه افزود: به هیچوجه بحث تعیین سرپرست برای سرای محلات شهرک اکباتان و کوی بیمه در دستور کار شهرداری ناحیه 6 قرار ندارد و تا زمان ابلاغ دستور العمل جدید، مدیران محلات همچنان به کار خود ادامه می دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا 2 تن از کارمندان زن شهرداری ناحیه به عنوان سرپرست های موقت در سرای محلات اکباتان و بیمه مدنظر قرار ندارند؟ خندید و گفت: واقعا نمی دانم این صحبتها طبق چه دستور العملی مطرح می شوند و تا زمانیکه ساز و کار جدیدی برای انتخاب مدیر محلات به ما ابلاغ نشود هیچ تغییر و تحولی صورت نخواهد گرفت.

تکذیب قطعی انتخاب سرپرست برای سرای محلات شهرک اکباتان و کوی بیمه در حالی صورت می گیرد که طی روزهای پایانی هفته گذشته افراد نزدیک به شهرداری ناحیه 6 از مشخص شدن سرپرست های این دو سرای محله تا تعیین مدیران جدید محلات خبر می دادند و حالا با صحبت های واضح شهردار مشخص می شود که این صحبت ها تنها برنامه ریزی هایی بوده برای اجرای یک سری پروژه های «خاص» که از طرف عده ی محدودی پیگیری می شود و فاقد هرگونه پشتوانه قانونی و آیین نامه ای می باشد.

سرای محلات شهرک اکباتان و کوی بیمه طی 2 سال گذشته از آهنگ رو به رشد قابل قبولی در بحث پرداختن به برنامه های فرهنگی برخوردار بوده اند. در این میان هر چند سرای محله اکباتان بوضوح از کمبود بسیار فاحش امکانات و البته عدم حمایت شورایاران و امناء رنج می برد اما با تمام این اوصاف علی قربانی در مقام مدیر محله، مدلی آبرومندانه از تلاش فرهنگی بی ادعا را به نمایش گذاشته شده است، امری که قطعا مورد توجه مدیران ارشد شهرداری نیز قرار دارد.

اما در سوی مقابل سرای محله بیمه یک مجموعه منسجم و پر طراوت است که طی یک ارتباط کاری کاملا سیستماتیک میان مبعث ستوده به عنوان مدیر محله و سید روح ا... علوی نیا در جایگاه دبیر شورایاری، برنامه های قابل توجه فرهنگی، یکی پس از دیگری به مرحله اجرا می رسند.

منتشر شده در شنبه 4 شهريور 1396       کد خبر : 6943
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح