درگیری فیزیکی شورایار خانم با خبرنگار و مدیر محله اکباتان

درگیری فیزیکی شورایار خانم با خبرنگار و مدیر محله اکباتان

سریال حرکتهای عجیب و به شدت حاشیه ساز الهه تیرا شورایار خانم شهرک اکباتان تمامی ندارد. وی یک روز احضاریه خود از مراجع قضایی را در فضای تلگرام منتشر می کند تا با مظلوم نمایی حمایت افراد را به نفع خود جلب نماید و روز دیگر در جلوی چشم انظار عمومی به خبرنگار و مدیر محله شهرک اکباتان حمله ور می شود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، روز گذشته در حدود ساعت 12 الهه تیرا پا در سرای محله شهرک اکباتان گذاشت و پس از مواجهه با خبرنگار 4 اکباتان که همراه با یکی از پرسنل سابق سرای محله اکباتان بود، به وی حمله ور شده تا خبرنگار را با «توسل به زور» از سرای محله اکباتان بیرون کند و البته سپس به سمت اتاق علی قربانی مدیر محله رفت و درب اتاق را به روی مدیر هم بست و مانع ورود او به اتاق کارش شد و در همین حال با فریادهایی دور از مبانی «حجب و حیا» بر سر مدیر محله مدام تکرار می کرد: «همه بیرون». 

پس از دقایقی از بروز این اتفاق تلخ و ناشایست مأمور نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کرد تا نسبت به تهیه گزارش قانونی از جریان واقعه اقدام نماید و البته سه تن دیگر از شورایاران دیگر شهرک اکباتان یعنی جواد محمودی، هوشنگ هموطن و ربابه طایفه تبریزی هم در محل حاضر شدند که البته شورایار «به سیم آخر زده ی» اکباتان با هوشنگ هموطن نیز درگیری لفظی پیدا کرد تا هموطن نیز اقدام به تهیه گزارش پلیس و استشهاد از حاضرین نماید.

اما این پایان ماجرا نبود چون وحید قربانعلی پور معاون شهردار ناحیه 6، علی قربانی رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه  و در نهایت محمد اسدالهی شهردار ناحیه نیز در محل حاضر شدند که اسدالهی تنها با گذشت دقایقی از حضورش به علت ناراحتی مفرط از عملکرد شورایار خانم، با عصبانیت سرای محله اکباتان را ترک کرد.

پس از حضور مدیران شهرداری و صحبت با شورایار «هنجار شکن» معاون شهردار و رئیس اداره اجتماعی ناحیه هر 2 تأیید کردند که اقدام خانم شورایار «تخلف» محسوب شده و وی به هیچوجه حق برخورد مستقیم با هیچ احدی را در سرای محله اکباتان دارا نمی باشد. بعد از اظهار نظر صریح مدیران شهرداری ناحیه به نظر می رسید قائله خاتمه پیدا کرده باشد اما الهه تیرا همچنان از اتاق مدیر محله اکباتان خارج نمی شد و به عبارتی در این مکان «سنگر» گرفته بود و در این شرایط دست اندرکاران شهرداری ناحیه مجدد به داخل اتاق بازگشته و مشغول راضی کردن او برای خروج از اتاق بودند تا مدیر محله بتواند بدور از تنش مجدد در محل کار خود حاضر شود. در این شرایط ربابه طایفه تبریزی دبیر شورایاری اکباتان به جای برخورد قاطع با فرد متخلف تنها حاضرین را دعوت به سکوت و مدارا می کرد تا عملا با شورایاری که در طول 3 سال گذشته «همفکر»، «همراه» و «هم رأی» او بوده است، مماشات کرده باشد.    

در نهایت با وساطت «تک فلاح» که از مدیران معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 5 به حساب می آید و برای رفع موضوع در محل حاضر شده بود، خانم شورایار حاضر شد اتاق مدیر را ترک کند. پس از خاتمه ماجرا افراد عادی که شاهد و ناظر مدل رفتاری شورایار شهرک اکباتان بودند مراتب تأسف خود را از اینکه نمایندگی محلی آنها به چنین افرادی سپرده شده است، ابراز نمودند.

اما ساعاتی بعد از اتفاق رخ داده جمال کاتبیان که از مدیران پهنه غرب ستاد شورایاری ها به حساب می آید اعلام کرد که در جریان  اتفاقات رخ داده قرار گرفته است و موضوع را حتما پیگیری و نتیجه را اعلام خواهد کرد. البته به نظر نمی رسد که بشود امید چندانی به پیگیری اساسی او مبذول داشت چون او در طول 3 سال گذشته به دفعات در مقام حامی عملکرد خانمهای شورایار اکباتانی ظاهر شده و حتی دیروز در صحبت انجام شده و در پاسخ به اینکه به نظر می رسد امنیت جانی هم در سرای محله اکباتان وجود نداشته باشد گفت: «موضوع را دیگر آنقدر بزرگش نکنید!»

به هر حال ماجرای عجیب دیروز خاتمه پیدا کرد اما نباید فراموش کرد که طی 6 ماه گذشته این دومین درگیری شدید شورایار خانم شهرک اکباتان با مدیر محله است و اگر در بار نخست مدیران بالادستی مصلحت های خاص را مدنظر قرار نمی دادند شاید امروز شاهد این دست وقایع تلخ نبودیم. دیروز به وضوح ثابت شد که تعدادی از شورایاران فعلی شهرک اکباتان لیاقت نمایندگی محلی مردم اکباتان را ندارند و به جای خدمتگزاری به مردم دنبال سوء استفاده از جایگاه حداقلی تعریف شده برای خود هستند.

منتشر شده در يكشنبه 5 شهريور 1396       کد خبر : 6948
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح