مترجم جوان اکباتانی نخستین اثر خود را روانه بازار کرد

مترجم جوان اکباتانی نخستین اثر خود را روانه بازار کرد

کتاب داستانی «دور از خانه» که توسط میعاد بانکی مترجم جوان و توانمند اکباتانی منتشر شده است از امروز (شنبه) در دسترس علاقمندان حوزه نشر و کتاب خواهد بود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این کتاب که در ژانر «سرگذشت نامه» طبقه بندی می شود نوشته «سارو برایرلی» می باشد و در سال گذشته میلادی از پرفروش ترین های بازار کتاب دنیا به شمار می رود و شدت توجه به این اثر به حدی بوده است که نویسنده سناریوی فیلم «شیر» که به عنوان نامزد بهترین فیلم و فیلمنامه مراسم اسکار 2017 معرفی شد اقتباسی از همین داستان را در دستور کار خود قرار داد.

میعاد بانکی مترجم کتاب در یک اظهار نظر نسبتا شخصی که انگیزه های وی را برای انتخاب و ترجمه این داستان مشخص می کند، گفته است: «کتاب پشتش پر از حرف و فلسفه درباره زندگی آدماست. اینکه بچه دار شدن چقدر مسوولیت مهمیه و بعضی از آدما اصلا به این قضیه توجه نمی کنند و فقط کورکورانه بچه دار میشن. اینکه چقدر خوب میشه قبل تصمیم گرفتن به عواقب کارمون فکر کنیم.»       

این کتاب توسط نشر البرز چاپ و به مرحله توزیع رسیده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 22000 تومان است. علاقمندان برای در اختیار گرفتن این اثر ضمن مراجعه به کتاب فروشی های معتبر می توانند از طریق صفحه مجازی (تلگرامی) این انتشارات به آدرس alborzpublication@ نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

میعاد بانکی از جوانان فرهیخته  شهرک اکباتان محسوب می شود که از خانواده ای تحصیل کرده و صاحب نام بهره می برد. وی تنها با دارا بودن تنها 25 سال اولین اثر ترجمه ای خود را روانه بازار کرده و البته 2 ترجمه دیگر از او در نوبت نشر قرار دارند که احتمالا به زودی روانه کتاب فروشی ها خواهند شد.   

منتشر شده در شنبه 11 شهريور 1396       کد خبر : 6971
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح