مجید حسیبی: زمین جنب C2 متعلق به سه بلوک است

مجید حسیبی: زمین جنب C2 متعلق به سه بلوک است

مجید حسیبی موسس هیئت مدیره مرکزی اکباتان زوایای جدیدی از مالکیت زمین جنب بلوک C2 را که در حال حاضر توسط مدیران این بلوک محصور و به عنوان پارکینگ اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد، روشن کرد.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، حسیبی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا این زمین متعلق به بلوک C2 است گفت: واقعیت این است که آنجا معبر عمومی نیست اما زمانیکه خود بنده پیگیر راه اندازی خط اتوبوس شهرک اکباتان بودم، این زمین به عنوان ایستگاه پایانی اتوبوسها در نظر گرفته شد و سالها در همین رابطه مورد استفاده قرار می گرفت اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که یک سند مادر برای 3 بلوک A2، C2 و B2 وجود دارد که طبق آن سند این زمین مشاعات این 3 بلوک محسوب می شود.

وی در ادامه و در خصوص اینکه چرا هم اکنون تنها C2 بصورت اختصاصی از این زمین استفاده می کند هم افزود: مدیران وقت C2 در سال 89 اقدام به کشیدن حصار دور این زمین کردند و چون کسی از دو بلوک دیگر مدعی کار آنها نشد این قضیه تا امروز ادامه پیدا کرده است. برای استفاده از آن زمین باید توافق 2 بلوک دیگر هم لحاظ می شد که این کار صورت نگرفت و در حال حاضر اگر بقیه به دادگاه مراجعه کنند می توانند جلوی استفاده یکجانبه C2 را بگیرند.

مجید حسیبی در مورد اینکه چرا استفاده یکجانبه بلوک C2 از این زمین و محصور کردن آن تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است، اذعان کرد: تا حالا کسی مدعی نشده است و به همین دلیل پیگیری نشده است اما می توانیم در جلسه آتی هیئت مدیره های بلوکهای فاز 1 این مسئله را مطرح کنیم تا برای آن تصمیم مناسبی اخذ شود.

روند مالکیت بخشی به معابر عمومی شهرک اکباتان سالها است که توسط تعدادی از بلوکهای شهرک اکباتان متأسفانه در حال انجام است و زمین جنب بلوک C2 تنها یک نمونه از «شهرک خواری» صورت گرفته در اکباتان است.     

منتشر شده در سه شنبه 14 شهريور 1396       کد خبر : 6985
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح