پایان شهریور پایگاههای بسیج اکباتان «کارنامه» می گیرند

پایان شهریور پایگاههای بسیج اکباتان «کارنامه» می گیرند

سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری کوی بیمه و فرمانده حوزه 121 صابر در گفت و گویی کوتاه با سایت خبری اکباتان به تشریح مهمترین رخدادهای صورت گرفته در حوزه فعالیتش پرداخت.  

علوی نیا در رابطه با انتخاب مجدد مبعثت ستوده به عنوان مدیر محله بیمه گفت: ابقاء مدیر محله کوی بیمه با حضور رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 صورت گرفت و البته اصل پیشنهاد هم توسط خود آقای قربانی صورت گرفت که اعضای امناء طبق آیین نامه یا مدیر محله را ابقاء می نمایند یا اگر آرای لازم اخذ نشود کار به پروسه معرفی سرپرست از طرف شهرداری ناحیه منجر می شود که در این رابطه فکر می کنم اکثریت اعضای امناء بیمه به خانم ستوده رأی دادند.

وی در خصوص جلسه ای که به منظور برنامه ریزی ساخت سردیس شهید عموئیان هم تشکیل شده بود گفت: بنده در جریان تصمیمات اخذ شده در این جلسه نیستم چون در آن خودم حضور نداشتم و طبعا نمی دانم چه قول و قرارهایی رد و بدل شده است. اما در کلیت می توانم بگویم که برای بحث شهدا در محلات قرار است یک هیئت امنایی تعیین شود تا موارد اینچنینی در ساز و کار قانونی خود پیگیری شود.

فرمانده حوزه 121 صابر در رابطه با عملکرد فرماندهان پایگاههای بسیج تابعه هم گفت: طی هفته های گذشته 2 نفر را به عنوان فرماندهان پایگاههای بسیج که زیر مجموعه حوزه 121 فعالیت می کنند، معرفی کردیم. یکی در بلوار آیت ا... کاشانی و دیگری در مسجد بعثت فاز 1 شهرک اکباتان. طی روزهای آتی یک طرحی قرار است به اجرا برسد به نام شهید مدافع حرم، شهید مهدی ذاکر حسینی که بر اساس این طرح نظارت معاونت های حوزه بر پایگاهها با مشارکت معاونت مربوطه همان پایگاه به انجام می رسد. در این برنامه چک لیست هایی وجود دارند که پس از تکمیل آنها تحویل بازرسی حوزه می شوند و تا آخر ماه جاری کارنامه پایگاههای بسیج حوزه 121 صابر صادر می شود.       

منتشر شده در چهارشنبه 15 شهريور 1396       کد خبر : 6992
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح