مدیر عامل انجمن اکباتانی پس از 6 ماه استعفا داد

مدیر عامل انجمن اکباتانی پس از 6 ماه استعفا داد

مدیر عامل انجمن «حامیان سلامت سالمندان» شهرک اکباتان تنها پس از گذشت حدود 6 ماه فعالیت استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره این انجمن نمود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، وحید کسروی مدیر عامل سابق بلوک B1 که پس از سالها حضور در عرصه مدیریت اجرایی این بلوک، تصمیم بر انجام فعالیت های عام المنفعه گرفته بود در نهایت عطای کار را به لقایش بخشید و از مدیر عاملی انجمن حامیان سلامت سالمندان استعفا داد.    

کسروی در بخشی از استعفا نامه خود که در ابتدا در فضای مجازی منتشر کرده، نوشته است: «با کمال تأسف آینده روشنی را اینجا نمی بینم، فکر می کردم با نحوه مدیریت خودم و البته ارتباطات بیشتر نقایص را برطرف کنم ولی تاکنون و در این 200 روز گذشته نشد که نشد!»

وی همچنین در بخش دیگری از نامه خود نوشته است: «لذا بدین وسیله از همه دوستان و همراهان که من باعث به اشتباه افتادنشان شدم خیلی پوزش می خواهم».  

در این رابطه وحید کسروی طی تماس تلفنی صورت گرفته تمایلی به بیان جزئیات خاص نشان نداد و تنها به تداخل برنامه های کاری موسس این انجمن (طاهره فریدی) با وظائف مدیر عامل اشاره کرد. گفتنی است هنوز مشخص نیست که استعفای ارائه شده مورد قبول هیئت مدیره این انجمن قرار بگیرد یا نه اما آنچه که از متن استعفا بر می آید ناراحتی و کدورتی است که بر جا مانده است.

انجمن حامیان سلامت سالمندان انجمنی است که 12 سال پیش و همزمان با انجمن آلزایمر ایران، در جهت خدمت رسانی به سالمندان و توسط گروهی از اهالی قدیمی شهرک اکباتان راه اندازی شده است و دفتر فعلی آن در بلوک B1 قرار دارد.

همانطور که اشاره شد از عمر این انجمن 12 سال می گذرد اما با گذشت این مدت زمان نسبتا طولانی هنوز جای کار بسیار وجود دارد و آنچنان ثمری که باید به بار نشسته باشد بوجود نیامده و به عبارتی راه درازی در پیش است.

در اواخر بهمن ماه سال گذشته مجمع عمومی این انجمن با تلاش وحید کسروی در یکی از مدارس شهرک اکباتان برگزار شد که انصافا استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد و همین فعل و انفعال روزنه امید را برای در مسیر مناسب قرار گرفتن امورات این انجمن زنده کرد اما حالا و پس از گذشت بیش از 6 ماه به نظر می رسد تمام تلاشها به نقطه اول بازگشته است.   

منتشر شده در دوشنبه 20 شهريور 1396       کد خبر : 7004
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح