توقف روند انتشار نامه های هیئت مدیره مرکزی

توقف روند انتشار نامه های هیئت مدیره مرکزی

آخرین نامه نگاری صورت گرفته توسط هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان که در سایت این مجموعه قرار گرفته به تاریخ 10 خرداد امسال بازمی گردد که با این حساب در حدود 3 ماه و نیم است که روند انتشار نامه های این گروه به سازمان ها و ارگان های مختلف متوقف شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از استقرار تیم فعلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان تلاشی نو آغاز شد تا بهره گیری بیشتر از فضای مجازی و ایجاد یک سایت اینترنتی جدید، ساکنین و بالاخص هیئت مدیره بلوکها در جریان دقیق تری از برنامه های کاری قدیمی ترین تشکل مدیریتی شهرک اکباتان قرار بگیرند.

بر همین اساس برنامه به روز رسانی سایت هیئت مدیره مرکزی تقریبا در حالت «برون سپاری» قرار گرفت و با استفاده از یک اپراتور محلی که خود همین شخص نیز کار طراحی سایت تازه را بر عهده گرفته بود، این فرآیند شروع شد. اما با گذشت زمان مشخص شد که متأسفانه در قالب جدید هم آنطور که باید و شاید نیازهای یکی از منحصر به فرد ترین شهرک های موجود در سطح خاورمیانه دیده نشده است و کار تفاوت آنچنانی با مدل قدیمی سایت هیئت مدیره مرکزی ندارد و حتی در مواردی نمونه قبلی کاملتر به نظر می رسید.

با تمام این اوصاف علیرضا شکوهی عضو هیئت مدیره مرکزی اکباتان که فردی فرهیخته و پیگیر می باشد و مسوولیت سایت به وی واگذار شده است در پاسخ به نقدهای موجود به مرور زمان اشاره کرد که رفته رفته ایرادات و اشکالات برطرف خواهد شد.

اما حالا و پس از گذشت چند ماه از آغاز به کار سایت جدید، عملا روند انتشار نامه های هیئت مدیره مرکزی متوقف شده است و این در حالی است که سایر بخش ها همچون «اخبار شهرک» به روز است و به کار خود ادامه می دهد. هر چند که در این بخش نیز بعضا اخباری غیر مرتبط و تبلیغاتی همچون مصاحبه با مدیر آموزشگاه «ماساژ» که در دنیای رسانه از آنها با عنوان «رپرتاژ» نامبرده می شود به چشم می خورد اما به هر حال اطلاع از عملکرد و پیگیری های مجموعه هیئت مدیره مرکزی اکباتان تقریبا به طور کامل از دسترس خارج شده است.  

------------------------------------------

همچنان نباید فراموش کنیم که هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان یکی از ارکان هویتی این جغرافیای محلی به حساب می آید و شاید اگر نبود تلاش های افرادی که در این مجموعه و طی سی و اندی سال گذشته به حفظ و حراست از ساختار این شهرک پرداخته اند، امروز سرنوشت اکباتان چیزی شبیه به شهرک غرب، شهرک آزادی و سایر نمونه های مشابه بود. به همین دلیل کلیه موارد مرتبط با این گروه باید از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.   

منتشر شده در دوشنبه 20 شهريور 1396       کد خبر : 7006
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح