قضاوت غیر منصفانه در مورد تعریض بلوار فاز 2

قضاوت غیر منصفانه در مورد تعریض بلوار فاز 2

پس از اجرای فاز نخست تعریض بلوار شهید صارمی در فاز 2 شهرک اکباتان، صحبت هایی در فضای مجازی از طرف برخی ساکنین مطرح شده بود که این پروژه به منظور تسهیل در برنامه های کاری مگامال صورت گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پیگیری ها نشان می دهد که اجرای تعریض بلوار مذکور به درخواست مکتوب شورایاری شهرک اکباتان و با پیگیرهای مداوم این مجموعه صورت گرفته است. حتی در مقطعی مدیران ارشد مگامال اعلام کرده بودند که در صورت موافقت سازمان سرمایه گذاری های شهرداری تهران به عنوان شریک پروژه مگامال، هزینه تعریض رفوژ میانی بلوار شهید صارمی را تقبل خواهند کرد که البته این مهم محقق نشد. در نهایت با وجود اینکه عمده ترافیک موجود در مسیر جنوب به شمال بلوار شهید صارمی مربوط به تردد مشتریان فروشگاه هایپرمی می شد، شهرداری منطقه 5 مجبور شد هزینه این پروژه را تقبل کند که البته به علت عدم واریز «اعتبار» ریالی، پیمانکار فعلا به صورت اعتباری اجرای این پروژه را پذیرفته است تا در آینده وجه مورد نظر به حساب آنها واریز شود.  

الاایحال کار مثبت تعریض بلوار فاز 2 تنها با هدف رفاه حال ساکنین شهرک اکباتان صورت گرفته و طبق اعلام محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 اجرای این پروژه هیچ ارتباطی به فعالیت مگامال نداشته است و بدیهی است قضاوت های اینچنینی به مرور زمان باعث دلسردی مجریان خدمات شهری خواهد شد.

اما نکته ای که در خصوص تعریض این بلوار باید مورد توجه واقع شود، پارک اتومبیل هایی است که در فضای آزاد شده صورت می گیرد و عملا باعث بروز مشکلاتی جدیدی شده که باید نسبت به آن حل نیز اقداماتی صورت گیرد.  

منتشر شده در سه شنبه 21 شهريور 1396       کد خبر : 7013
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح