گمانه زنی ها در خصوص تغییر شهردار منطقه 5

گمانه زنی ها در خصوص تغییر شهردار منطقه 5

آخرین خبرها از تغییرات احتمالی در بدنه شهرداران مناطق تهران حاکی از آن است که جایگاه نفر اول شهرداری منطقه 5 یعنی سید محسن اسدی نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از آنکه طی روزهای گذشته «پیمان حسین محسنی» مشاور اجرایی شهردار منطقه 5 در نخستین سری از تغییرات اعمال شده در ترکیب مناطق 22 گانه، به سمت شهردار منطقه 12 محسوب شد زمزمه هایی از جا به جایی در رأس شهرداری منطقه 5 هم به گوش می رسید. مخصوصا اینکه طبق شنیده ها اسدی تمایل داشت محسنی به عنوان قائم مقام وی انتخاب و به کار خود ادامه دهد که در عمل این فرصت فراهم نشد.

اما در این رابطه گمانه زنی ها حاکی از آن است که گروه دوم تغییرات شهرداران مناطق به زودی اعمال خواهد شد و البته مدیریت تعدادی از مناطق تهران به «بانوان» هم واگذار شود که احتمالا در منطقه 5 هم این همین مدل یعنی حضور «شهردار خانم» اعمال خواهد شد. البته در موج تغییرات صورت گرفته سید محسن اسدی به عنوان شهردار یکی دیگر از مناطق تهران به کار گرفته خواهد شد.

در خصوص آغاز به کار سید محسن اسدی در منطقه 5 باید گفت که در روزهای ابتدایی اردیبهشت سال 94 محمد باقر قالیباف شهردار وقت تهران طی حکمی وی را در این جایگاه منصوب کرد. البته اسدی پیش از این به عنوان شهردار منطقه 16 فعالیت خود را به انجام رسانده بود.

اسدی طی حضور حدودا 2 سال و نیمه ی خود در ساختمان خیابان آیت ا... کاشانی روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. از ماجرای دارالقرآن شهرک اکباتان تا داستان ادامه دار بدهی به پیمانکاران شهرداری منطقه 5 همه و همه مواردی بودند که چالش هایی را برای شهردار 5 نشین بوجود آورد. حتی همین دیروز هم (شنبه 25 شهریور) گزارشی از معتمدین محلی به شورای شهر ارسال شد که در آن درخواست شده بود شهرداران مناطق 5 و 22 واگذاری زمین به پیمانکاران در ازای بدهی های جاری شهرداری را متوقف کنند.   

به هر حال شهردار فعلی منطقه 5 تهران با حدود 29 سال سابقه کاری یکی از باتجربه های شهر تهران محسوب می شود و قطعا در سالهای پایانی باید به بهترین نحو ممکن از تجربیاتش بهره برداری شود.

منتشر شده در يكشنبه 26 شهريور 1396       کد خبر : 7050
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح