مدیر عامل D2، مجبور به استعفا یا اتمام قرارداد؟

مدیر عامل D2، مجبور به استعفا یا اتمام قرارداد؟

به فاصله چند روز پس از درج خبری با عنوان «جولان «اراذل و اوباش» همچنان در بلوک D2 وجود دارد» (اینجا را بخوانید) روز گذشته خبر رسید که مدیر عامل بلوک مذکور به علت فشارهایی که از سوی برخی اعضای هیئت مدیره در خصوص چرایی درج این خبر در رسانه شهرک اکباتان صورت گرفته، مجبور به استعفا شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این اتفاق در حالی رخ داده است که وجود برخی افراد مزاحم برای ساکنین بلوک محرز و مشخص است و در این رابطه نامه هیئت مدیره مرکزی اکباتان خطاب کلانتری 135 آزادی به مورخه یکم مردادماه موید همین مسئله است.

اما در این رابطه ولی محمد جوکار یکی از اعضای هیئت مدیره D2 ضمن رد استعفای مدیر عامل گفت: هیچ استعفایی در کار نبوده و قرارداد مدیر عامل فعلی به پایان رسیده و البته از آنجاییکه تقاضاهایی برای عدم تمدید قرار داد از سوی ارکان بلوک وجود داشت، نسبت به قطع همکاری با آقای «غلامیان» اقدام کردیم.

وی همچنین با رد هرگونه احتمال کنار گذاشتن مدیر عامل به علت درج خبر اراذل و اوباش در بلوک هم خاطر نشان کرد: صورتجلسه تغییر و تحول دفتر اجرایی بلوک توسط خود ایشان هم امضاء شده که این موضوع بیانگر اتمام قرار داد کاری مدیر عامل سابق است و اگر استعفایی در کار بود که صورتجلسه امضاء نمی شد. در رابطه با پایان دوره فعالیت مدیر عامل حتی نامه ای از آقای غلامیان دریافت کردیم که تقاضای دریافت حق و حقوق معوقه خود را داشتند.

به هر صورت برخی منابع خبری نزدیک به مدیر عامل بلوک D2 از فشارهایی صحبت می کنند که پس از انعکاس موضوع اراذل و اوباش به مدیر عامل وارد شده است و در مقابل اعضای هیئت مدیره از اتمام مدت قرارداد و عدم تمدید آن صحبت می کنند.

پس از طرح مشکل وجود اراذل و اوباش در بلوک D2 توسط سایت خبری اکباتان موجی از تکذیب ها و حتی تهدیدها ایجاد شد اما چیزی که مسلم و مشخص است اینکه باید برای حل مشکلات ابتدا وجود آنها را پذیرفت و سپس در جهت رفع آنها اقدام نمود. فرو کردن سر در زیر برف و یا پاک کردن صورت مسئله هیچکاه به نتیجه مناسب ختم نخواهد شد و تنها ظاهر قضیه را موجه جلوه خواهد داد، نکته مهمی که همیشه باید آن را مدنظر قرار داد.   

منتشر شده در يكشنبه 2 مهر 1396       کد خبر : 7085
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح