پای پیمانکار ورزشیِ «مسئله دار» را به ناحیه 6 باز نکنید

پای پیمانکار ورزشیِ «مسئله دار» را به ناحیه 6 باز نکنید

سالیان سال است که پیمانکاران ورزشی فعال در ناحیه 6 منطقه 5 اماکن ورزشی مرتبط با بخش های خصوصی و دولتی را در اختیار دارند و خوشبختانه به شکل جدی مشکلات «اخلاقی» از طرف این افراد مشاهده نشده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اما در شرایط  موجود هفته های متمادی است که پیمانکار فعلی زمین چمن مصنوعی شهرک آپادانا اختلافاتی را با فردی که «مدرسه فوتبال» مشارکتی این زمین را به او واگذار کرده، پیدا نموده و دامنه این اختلافات نه تنها به سرای محله آپادانا بلکه به خانواده های بازیکنان رده های سنی پایه نیز کشیده شده است. واقعیت موجود در این زمینه این است که پیمانکار فعلی زمین ورزشی آپادانا خودش به اصطلاح امروزی ها ورزشی نیست و با توجه به ارتباطات موجود موفق به دریافت پیمانکاری این زمین شده و به همین دلیل و از آنجا که باید هزینه های پیمانکاری تأمین شود هر از گاهی افرادی را در قالب مشارکت کاری، گرد خود جمع می کند و حالا نیز قرار است طی پروژه ای نفر قبلی را کنار بگذارد.

همانطور که عنوان شد به دلیل اختلاف با مشارکت کننده قبلی، حالا قرار است فردی با عنوان به اصطلاح «مربی» به این مجموعه اضافه شود که سوابق خوبی از بعد مسائل اخلاقی ندارد و حتی عنوان شده که مدرک تحصیلی وی نیز جعلی است و توسط همان مدرک جعلی موفق به دریافت مجوز آموزشی در بحث مدرسه فوتبال شده است. این فرد با ارتباطات غیر قابل بازگو با مدیر مطرح یکی از باشگاههای پایتخت توانسته طی 2 سال گذشته به موقعیت های خوبی دست پیدا کند و از همین رو در تلاش است تا با تکیه بر همین داشته ها اهداف مدنظر را پیاده کند.  

در رابطه با حضور مربی جدید مشخص نیست که آیا پیمانکار فعلی زمین چمن مصنوعی در آپادانا اطلاعی از سوابق و حتی رایزنی های آقای مربی دارد یا نه؟ اما آنطور که مشخص است در این خصوص برنامه ریزی شده تا فرد مورد نظر با حمایت کارشناس ورزشی یکی از نهادهای اجتماعی ناحیه 6 فعالیت خود را در زمین ورزشی شهرک آپادانا آغاز و پس از آن دامنه کاری خود را در سایر محلات ناحیه 6 و بالاخص شهرک اکباتان گسترش دهد و از این رهگذر به سود مالی قابل توجهی دست پیدا کند.

 به هر صورت از آنجایی که کارشناس مذکور با آقای به اصطلاح مربی در گذشته فعالیت های مشترکی داشته اند قول و قرارهای کاری بین آنها رد و بدل شده و به قول معروف «پشت مربی به آقای کارشناس گرم است» تا هر جور که شده مقدمات حضور وی در آپادانا، اکباتان و بیمه فراهم شود.

---------------------------------------------

در بحث پیمانکاران ورزشی و بالاخص گردانندگان مدرسه های فوتبال تنها کافی است جستجویی در صفحات اینترنتی داشته باشیم تا متوجه شویم که چه رخدادهای شومی برای نوجوانان و جوانان بوقوع پیوسته. خوشبختانه در سطح ناحیه 6 منطقه 5 این موارد تاکنون مشاهده نشده است اما لزوم توجه بیشتر برای عدم همکاری با افراد مسئله دار از جانب مدیران امری مهم و غیر قابل کتمان است. امیدواریم در رابطه با این مورد نیز قبل از آنکه دیر شود افراد مسوول تصمیم گیری های لازم را به انجام برسانند.     

منتشر شده در شنبه 15 مهر 1396       کد خبر : 7142
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح