رقابت «حلوا پزی» در محله بیمه به مناسبت محرم

رقابت «حلوا پزی» در محله بیمه به مناسبت ایام محرم

سرای محله بیمه با توجه به حضور در ایام محرم، برنامه مسابقه «پخت حلوا» و «آش محلی» را با حضور علاقمندان برنامه های آشپزی تدارک دیده است.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، همانطور که بارها عنوان شده است برنامه رقابت های آشپزی و جشنواره های «پخت و پز» جایگاه ویژه ای در تقویم کاری سرای محله بیمه دارد و همین مسئله باعث شده است که طرفداران این دست فعالیت ها نیز یک پاتوق ثابت برای خود پیدا کنند چون در حالیکه بصورت مداوم مهارت و هنر خود را در بوته رقابت با سایرین قرار می دهند، مشارکت خود در یک حرکت مفرح اجتماعی را نیز به ثبت می رسانند.

بر همین اساس به مناسبت ایام محرم یک دوره مسابقه پخت حلوا و آش محلی تدارک دیده شده است که برای روز دوشنبه (17 مهر) از ساعت 11 در سرای محله بیمه برگزار می شود و در پایان ضمن تقدیر از نفرات برتر، به کلیه شرکت کنندگان نیز هدایایی به عنوان یادبود تقدیم خواهد شد.

«حلواپزی» یکی از مراسم های سنتی و مذهبی باسابقه است که در برخی شهرستانهای کشور همه ساله در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار می شود و به نظر می رسد اجرای برنامه مورد اشاره در سرای محله بیمه با اقتباس از همین سنت قدیمی و به مناسبت ایام امسال محرم طرح ریزی شده است.   

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 44693565 به آدرس بلوار شهید نفیسی، نرسیده به سه راه مخابرات، جنب داروخانه فلاح زاده، سرای محله کوی بیمه مراجعه نمایند.  

منتشر شده در يكشنبه 16 مهر 1396       کد خبر : 7149
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح