آقای کارشناس ورزشی لطفا فرافکنی نکنید!

آقای کارشناس ورزشی لطفا فرافکنی نکنید!

در روزهای گذشته و پس از درج خبری در رابطه با فعالیت همزمان دو پیمانکار در زمین چمن مصنوعی شهرک آپادانا (اینجا را بخوانید) سیلی از هجمه و بعضا تهمت نثار 4 اکباتان شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این در حالی است که در مطلب مذکور تنها به حضور 2 پیمانکار همزمان در زمین آپادانا و بخشی از حواشی موجود اشاره کرده بود اما مشخص نیست که چرا برخی هر آنچه که دلشان خواست به زبان آوردند.

به همین منظور و با توجه به اینکه نقش کارشناس ورزشی یکی از نهادهای اجتماعی ناحیه 6 را در مشکلات موجود نمی توان کمرنگ تلقی کرد و البته پیش از این نیز سوابقی بعضا خاصی در مورد این زمین وجود دارد، لذا تنها چند سوال را از این کارشناس محترم مطرح خواهیم کرد و امیدواریم که پاسخ مناسبی برای آنها ارائه شود.

جناب آقای کارشناس:

چرا در شرایطی که زمین چمن مصنوعی پارک نرگس در شهرک اکباتان در فجیع ترین حالت خود به سر می برد، شما بیشترین میزان توجه را تنها به زمین آپادانا مبذول می دارید و بخش عمده ای از ادوات نگهداری زمین های چمن مصنوعی را که به ناحیه 6 اختصاص می یابد به سمت زمین مذکور گسیل می کنید (8 کیسه گرانول) و برای اکباتان نسخه می دهید که دانه های گرانول دور زمین را جارو کنند و مجددا استفاده کنند؟

جناب آقای کارشناس:

چرا فردی که پیش از این سابقه نگهبانی یک مجموعه ورزشی را داشته (بنا بر اعلام مدیریت یکی از مجموعه های ورزشی) در زمان شما به عنوان پیمانکار زمین آپادانا قراردادش به دفعات تمدید می شود و البته حمایت های شما نیز از این فرد همچنان برقرار است؟ و در ثانی نقش شما در پروژه تعویض چمن این زمین و احداث چمن نو به چه صورت بوده است؟

جناب آقای کارشناس:

چگونه در یک سال گذشته در زمین آپادانا کلاسهای آموزشی تحت عنوان «مدرسه فوتبال» برگزار شده است آنهم بدون اینکه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح همچون فدراسیون فوتبال دریافت شده باشد؟ آیا شما نقشی در باب نظارت در این خصوص دارا هستید یا نه؟

جناب آقای کارشناس:

عکس العمل شما در مقابل رفتارهای خارج از هنجارهای ورزشی و اجتماعی صورت گرفته در زمین آپادانا (مستندات موجود است) چه بوده است؟

جناب آقای کارشناس:

و دست آخر اینکه چگونه می شود که در زمان شما یک پیمانکار می تواند با یک پیمانکار دیگر قرارداد همکاری امضاء نماید و عملا دو پیمانکار در یک زمین فعالیت کنند آنهم در شرایطی که تا پیش از این مابقی متقاضیان تنها می توانستند بصورت جلسه ای و ماهیانه از زمین استفاده کنند؟  

به هر صورت به جای هرگونه عصبانیت و رفتارهای بعضا نامناسب، پاسخ این سوالها از جانب شما ارائه گردد. در این رابطه باید متذکر شویم که 4 اکباتان یک رسانه کوچک با گرایش انعکاس فعالیت محله ای است و آنقدر بزرگ و مدعی نیست که لازم باشد شما به بستگان خود متوصل شوید چون در آن صورت تنها می توانیم بگوییم «ماییم و نوای بی نوایی بسم ا... اگر حریف مایی».   

منتشر شده در چهارشنبه 19 مهر 1396       کد خبر : 7163
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح