دستگیری اعضای باند سرقت اتومبیل در اکباتان و بیمه

دستگیری اعضای باند سرقت اتومبیل در اکباتان و بیمه

در اواسط هفته گذشته گزارش سرقت یک دستگاه پراید در بیمه 4 به اطلاع کلانتری 135 آزادی رسید. سرقتی در ظاهر ساده اما همین مورد ساده پرده از راز یک باند سرقت اتومبیل در اکباتان و بیمه برداشت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ علیرضا شمس رئیس کلانتری 135 آزادی در گفتگو با 4 اکباتان ضمن اعلام خبر فوق جزییات سرقت را اینگونه شرح داد: زمانی که افسران ما برای پیگیری مشخصات سارقین اقدام به تهیه عکس و فیلم از طریق دوربین های موجود نمودند متوجه حضور 2 سارق در خودروی پراید مسروقه شدند و همین سرنخ کوچک یعنی حضور 2 سارق برای سرقت یک اتومبیل پراید مهمترین یافته ای بود که بر اساس آن «تیم ضربت» تشکیل و پیگیری های لازم به انجام رسید و در نهایت اعضای یک باند سرقت اتومبیل و تجهیزات در محدوده اکباتان و بیمه دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: نخستین دستگیری اعضای این باند در کمتر از 12 ساعت بعد از وقوع سرقت اتومبیل پراید صورت گرفت و در ادامه سایر همدستان نیز دستگیر و در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند. طی اعترافاتی هم که این افراد تاکنون انجام داده اند 10 دستگاه خوردو توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته که 6 دستگاه متعلق به شهرک اکباتان و 4 دستگاه باقی نیز در بیمه و سایر محلات حوالی سرقت شده است.   

بنا بر اعلام رئیس کلانتری 135 آزادی، این افراد علاوه بر سرقت خودروها دستبرد به تجهیزات جانبی اتومبیل ها همچون لاستیک، پخش ماشین و ... را نیز اعتراف کرده اند که با طی مراحل قانونی اطلاعات آن در اختیار مالباختگان قرار خواهد گرفت.  

سارق تابلوی مغازه ها دستگیر شد

اما در یک پرونده دیگر مأموران کلانتری 135 آزادی موفق به دستگیری سارقی شدند که اقدام به سرقت تابلوهای الکترونیکی یا ای ای دی مغازه می کرد. این سارق نیز پس از تهیه تصاویر از طریق دوربین های مدار بسته دستگیر شده و با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفته است.

در بازرسی صورت گرفته از محل زندگی این سارق که در اطراف شهرک اکباتان سکونت داشت طیف متنوعی از اقلام مسروقه کشف شده است که مهمترین آنها عبارتند از 40 دستگاه گوشی تلفن همراه، 2 عدد دوچرخه و 2 دستگاه موتور سیکلت.

بنا بر اعلام افسران تجسس کلانتری 135 آزادی تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل اقلام مکشوفه در حال انجام می باشد. 

منتشر شده در دوشنبه 24 مهر 1396       کد خبر : 7183
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح