توضیح هیئت مدیره مرکزی درباره شارژ بلوکها

توضیح هیئت مدیره مرکزی درباره شارژ بلوکها

رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در خصوص مطلبی با عنوان «خودمختاری در فاز 2 به نفع هیچکس نیست» که چندی پیش در 4 اکباتان منتشر شد توضیحاتی را عنوان کرد که در ادامه آمده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، علی ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی در خصوص محتوای درج شده و اعلام اینکه 8 بلوک از بلوکهای فاز 2 شارژ پرداخت نمی کنند، گفت: تعدادی از بلوکهای فاز 2 اکباتان در پرداخت شارژ ماهیانه هیئت مدیره مرکزی تأخیرهایی دارند و بعضا تا 6 ماه نیز از آخرین پرداخت آنها زمان می گذرد اما اینطور نیست که پرداخت نکنند. نمی خواهم بگویم که در دریافت شارژ از تمام بلوکهای فاز 2 مشکلی وجود ندارد اما تعداد بلوکهایی که مبالغ ماهیانه خود را پرداخت نمی کنند به عدد 8 که در آن گزارش اشاره شده بود، نمی رسد. 

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: طی هفته های گذشته جلساتی با مدیریت برخی بلوکهای فاز 2 که در پرداخت شارژ دچار تردیدهایی بودند برگزار و خوشبختانه تداوم همراهی این بلوکها با هیئت مدیره مرکزی اکباتان مورد تأکید قرار گرفت. بزرگترین مشکل موجود در این زمینه عدم اطلاع هیئت مدیره بلوکها از اقداماتی است که در مجموعه هیئت مدیره مرکزی به انجام می رسد و تلاش خواهیم کرد تا از این به بعد این افراد بیشتر در جریان اقدامات صورت گرفته توسط اعضای این گروه قرار بگیرند.    

رئیس هیئت مدیره مرکزی در مورد تعداد بلوکهایی که به صورت قطعی شارژ خود را پرداخت نمی کنند هم گفت: در حال حاضر بلوک 4 فاز 2 به دلیل مشکلاتی که از گذشته وجود داشته است شارژ ماهیانه خود را پرداخت نمی کند. علاوه بر آن سوء تفاهماتی هم با بلوک 10 وجود دارد که مطمئن هستیم برطرف خواهد شد چون رئیس هیئت مدیره این بلوک قول های مساعدی به ما داده اند و به زودی جلسه ای را با حضور این عزیزان برگزار خواهیم کرد.  

طبق مصوبه مجمع عمومی هیئت مدیره مرکزی اکباتان بلوکهای هر سه فاز باید به صورت ماهانه مبلغ 125 هزار تومان را به حساب دفتر این مجموعه واریز نمایند. این مبالغ تنها منبع درآمدی هیئت مدیره مرکزی اکباتان است که بواسطه آن هزینه های جاری تحت پوشش قرار می گیرند.  

در شرایطی که شهرک اکباتان در شرایط فعلی با مشکلات عدیده و ریز و درشتی دست به گریبان است، منتخبین هیئت های مدیره در تلاش هستند تا با گفتگو و تعامل بر دامنه همدلی و همکاری میان تمام اعضای اجرایی و تصمیم گیری بلوکها بیفزایند. امری که در صورت تحقق می تواند منشأ حل بسیاری از امور باشد.  

منتشر شده در يكشنبه 30 مهر 1396       کد خبر : 7199
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح