رازهای موفقیت در مغازه داری

رازهای موفقیت در مغازه داری

خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد؛ به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند. احتمالا این جملات را شنیده اید که «خرده فروشی مرده است» و «فروشگاه های فیزیکی دیگر توان رقابت ندارند». اما واقعیت این است که آمار چیز دیگری را نشان می دهد و تاکید می کند خرده فروشی همچنان می تواند به راه خود ادامه دهد.

مشتری خود را بشناسید

این نکته بدیهی به نظر می رسد، اما اگر بدانید چه تعداد از برندها و خرده فروش ها برای مخاطبانِ اشتباه بازاریابی می کنند، شگفت زده خواهید شد.

چینش محصولات

پژوهش ها رابطه مستقیمی میان قابل رویت بودن قفسه ها و میزان خرید نشان می دهند. براساس تحقیقی که در سال 2014 صورت گرفت، قرار دادن محصولات در انتها و وسط راهرو باعث می شود خریدارها بهتر آن ها را ببینند.

بسته بندی موثر است

تحقیقات نشان می دهند بسته بندی می تواند اثر بسیار زیادی روی تصمیم مشتری ها بگذارید. عواملی مانند اندازه و شکل، رنگ، جنس و فونت، همگی روی ادراک مشتری تاثیر می گذارند.

شخصی سازی تجربه خرید

این موضوع بسیار مهمی است و باید کاملا به آن توجه کرد. خریداران فقط به دنبال خرید نیستند؛ آن ها تجربه ای شخصی سازی شده می خواهند. زمانی که مشتری تان را شناختید، می توانید این شناخت را به پیشنهادها و فروش های ویژه شخصی سازی شده ترجمه کنید.

نمایش مناسب محصولات

نمایش محصولات در محل خرید، آخرین فرصت شما برای اثر گذاشتن روی تصمیم خریدار است؛ پس این کار را به شکلی هوشمندانه انجام دهید.

منتشر شده در شنبه 13 آبان 1396       کد خبر : 7271
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح