بلوکهای بدهکار و موفقیت چراغ خاموش هیئت مدیره مرکزی

بلوکهای بدهکار و موفقیت چراغ خاموش هیئت مدیره مرکزی

هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان با سیاست تعامل و گفت و گوی مستقیم رفته رفته دایره وسعت بلوکهای بدهکار را تنگ تر می کند که بی تردید این موضوع یک موفقیت قابل ملاحظه است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تا همین 6 ماه پیش بسیاری از بلوکهای فاز دو به صورت هماهنگ یک سوال را تکرار می کردند، «چرا باید به هیئت مدیره مرکزی شارژ بدهیم؟» و همین یک سوال به ظاهر ساده داشت کار را به جایی می رساند که احتمالا باید طی مدت زمان کوتاهی شاهد چند پارگی مدیریت بومی در اکباتان می بودیم، بلایی که امروز بر سر شهرک های قدیمی تهران همچون شهرک غرب، شهرک آزادی و ... آمده است.   

اما خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی علی ارادتی رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی و البته بهره گیری از تجربیات تعیین کننده مجید حسیبی (موسس هیئت مدیره مرکزی) امروز کار به جایی رسیده است که تعدادی از بلوکهای بدهکار به دنبال تصفیه بدهی های گذشته خود به مجموعه هیئت مدیره مرکزی هستند.  

1، 10 و 15 به سایرین پیوستند

بر اساس سیاست جدید تعریف شده از طرف هیئت مدیره مرکزی جلسات مستقیم با هیئت مدیره و مدیران عامل بلوکهای بدهکار در دستور کار قرار گرفته است آنهم به شکلی که نمایندگان هیئت مدیره مرکزی به این بلوکها مراجعه و به عنوان میهمان باب صحبت و مذاکره را باز می کنند که قطعا این شکل رفتار تأثیرگذاری های خاص خود را دارا می باشد.

در این رابطه تاکنون بلوکهای 1، 10 و 15 در فاز دو با حسن نیتی قابل ملاحظه اقدام به برنامه ریزی چند ماهه برای پرداخت بدهی های پیشین خود نموده و حتی طی روزهای گذشته اقساط اولیه پرداختی هایِ معوقه را به حساب هیئت مدیره مرکزی واریز نموده اند.   

نکته قابل توجه فعل و انفعلات اخیر هیئت مدیره مرکزی با بلوکهای فاز دو به بلوک 1 باز می گردد که تیم جدید هیئت مدیره ضمن تقبل کلیه بدهی های پیشین بر لزوم همکاری بیشتر با هیئت مدیره مرکزی اکباتان تأکید کرده است.

بلوک 4 همچنان گره باز نشده

اما در این میان مسیر بسیار دشواری هنوز طی نشده باقی مانده است چون بلوک 4 نه تنها بالغ بر 7 میلیون تومان به عنوان شارژ به مجموعه هیئت مدیره مرکزی اکباتان بدهکار می باشد بلکه در دعواهایی حقوقی و قضایی سالهای گذشته به دفعات خود را جدا از مجموعه شهرک اکباتان قملداد کرده است.

به گفته مجید حسیبی عضو فعلی هیئت مدیره مرکزی اکباتان در تمام مدت زمانی که تقابل فیمابین (بلوک و هیئت مدیره مرکزی) جریان داشته، طرف مقابل به دنبال انحلال هیئت مدیره مرکزی و از رسمیت انداختن آن بود که خوشبختانه با وجود اقدامات قضایی در نهایت موفق به انجام این کار خطرناک نشدند.

همانطور که از گفته های حسیبی بر می آید عمق اختلاف نظر در این ماجرا بسیار بیشتر از آن است که پیش از این تصور می شده اما در شرایط فعلی یک نکته امیدوار کننده هم وجود دارد و آن همراهی هیئت مدیره سایر بلوکها برای حل مشکل بلوک 4 می باشد.   

در آخرین جلسه مجمع عمومی هیئت مدیره مرکزی متفاقا از جانب اعضای حاضر اعلام شد تا هر زمان که لازم باشد باید به تلاش برای همراهی بلوک 4 و پرداخت معوقات آن تأکید و پیگیری کرد.    

منتشر شده در يكشنبه 14 آبان 1396       کد خبر : 7278
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح