25 هزار متر از فضای مگامال به زودی افتتاح می شود

25 هزار متر از فضای مگامال به زودی افتتاح می شود

مدیر عامل جدید شرکت نگین آرای آسیا در اولین گفت و گوی رسانه ای خود پس از قبول مسوولیت جدید از راه اندازی بخش دوم مجموعه مگامال طی 3،2 ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یاسر نیازی در حالیکه کمتر از 2 هفته پیش به عنوان نفر اول اجرایی در مجموعه مگامال انتخاب شده است در اولین اظهار نظر رسمی خود در خصوص روند پیشرفت این پروژه گفت: فاز بندی این پروژه طی سالهای گذشته انجام شده است اما در حال حاضر شاهد هستیم که مرزی بین فاز 1و 2 مجتمع وجود ندارد به همین دلیل در این شرایط می توانیم بخشهایی را که در حال حاضر تکمیل شده است به عنوان فاز 1 و قسمتهایی را که طی ماههای آینده افتتاح خواهد شد به عنوان فاز 2 تلقی کنیم.

وی در توضیح بیشتر بخشهایی که قرار است در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار بگیرند نیز افزود: فاز 1 و 2 تقریبا کل مگامال است و هیچ موقع این دو قسمت بصورت کامل از هم تفکیک نشده است. این دو فاز دارای 8 منطقه است و فعلا منطقه 1 بصورت کامل و بخشی از مناطق 2 و 5 افتتاح شده است.   

طبق زمان بندی ما طی ماههای آینده حدود 25 هزار متر مربع از متراژ مگامال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. در حال حاضر هم اولویت ما این است که مناطقی که نزدیک به بهره برداری می باشد را ظرف 3 ماه آینده تکمیل و سپس برای سایر بخش ها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

نیازی همچنین در خصوص کاهش رونق کسب و کار در فضای داخلی مگامال و برندهایی که طی هفته های گذشته این مجموعه را ترک کرده اند هم گفت: متأسفانه مگامال در شرایطی قرار دارد که تا به مرحله بهبود برسیم زمان خواهد برد و اتفاق مورد نظر به صورت یک لحظه رخ نمی دهد. قاعدتا برای اینکه برنامه های مدنظر را پیاده کنیم مردم شهرک اکباتان و سهامداران باید به ما فرصت بدهند تا به نتیجه مطلوب برسیم. اما آنچه که مشخص است ما در نخستین گام بنا داریم واحدهای خالی شده را با یک برند مناسب که مدنظر هیئت مدیره شرکت نگین قرار دارد پر کنیم و در قدمهای بعدی بخشی را که ظرف 3 ماه آینده قرار است به بهره برداری برسد، با مشارکت برندهای قوی همراه کنیم.

گفتنی است مشروح مصاحبه با مدیر عامل جدید مگامال طی روزهای آتی در اختیار علاقمندان اخبار حوزه ی اکباتان قرار خواهد گرفت.     

منتشر شده در شنبه 27 آبان 1396       کد خبر : 7311
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح