نیروهای جهادی ناحیه 6 آماده اعزام به مناطق زلزله زده

نیروهای جهادی ناحیه 6 آماده اعزام به مناطق زلزله زده

شب گذشته فرمانده حوزه 121 صابر از برنامه ریزی قرارگاه آتش به اختیار برای جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سید روح ا... علوی نیا مسوول ارشد قرارگاه «آتش به اختیار» در تشریح بیشتر برنامه ریزی صورت گرفته گفت: از نخستین دقایق بروز این حادثه دلخراش پیگیر بحث کمک رسانی به هموطنان بودیم و در نهایت ساعاتی پیش (عصر دوشنبه) و طبق هماهنگی صورت گرفته بحث جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای حادثه دیدگان زلزله در غرب کشور در دستور کار این قرارگاه فرهنگی قرار گرفت.

وی همچنین افزود: در این برنامه حوزه بسیج 121 صابر، شورایاری کوی بیمه و سرای محله بیمه نیز مشارکت خواهند داشت و البته بحث جمع آوری و رساندن کمک های مردمی به دست زلزله زدگان تماما توسط عوامل اجرایی قرارگاه صورت خواهد پذیرفت.

فرمانده حوزه بسیج در خصوص سایر برنامه ریزی های صورت گرفته نیز گفت: از نخستین ساعات بروز حادثه حوزه 121 و پایگاههای تابعه در حالت آماده باش قرار داشتند تا در صورت نیاز بدون فوت وقت همکاری لازم صورت پذیرد و حتی در حال حاضر نیروهای جهادی آماده اعزام به مناطق حادثه دیده هستند که در این رابطه منتظر اعلام نیاز از سوی نهادهای مسوول هستیم. در شرایط فعلی بیشتر تمرکز ما بر روی جمع آوری اقلام مورد نیاز حیاتی است تا به سرعت بتوانیم مرحله ارسال را آغاز کنیم.  

گفتنی است طی ماههای گذشته قرارگاه فرهنگی آتش به اختیار در محله کوی بیمه تشکیل شده است و به فعالیت های فرهنگی از پیش تعریف شده می پردازد.  در شرایط فعلی نیز نخستین نهاد اجتماعی است که در سطح ناحیه 6 منطقه 5 در بحث جمع آوری کمک ها برای زلزله زدگان پیشقدم شده است.

افراد متقاضی جهت اطلاع از چگونگی ارسال کمک های خود می توانند به آدرس های زیر مراجعه نمایند.

  1. شهرک اکباتان، میدان بسیج، جنب اورژانس، روبروی پارک نرگس، حوزه بسیج 121 صابر، ناحیه قدس (منطقه 5)
  2. خیابان شهید نفیسی (بلوار اصلی شهرک اکباتان) جنب داروخانه شهید فلاح زاده، سرای محله بیمه

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر تلفن 44693565 آماده پاسخگویی به پرسش های مطرحه در این خصوص می باشد.

منتشر شده در سه شنبه 23 آبان 1396       کد خبر : 7313
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح