ابتکار اکباتانی ها برای رساندن کمک ها به زلزله زدگان

ابتکار اکباتانی ها برای رساندن کمک ها به زلزله زدگان

تقریبا می توان گفت که از حوالی ظهر روز دوشنبه جریان جمع آوری کمک برای زلزله زدگان در شهرک اکباتان همراه با سایر نقاط کشور شکل جدی به خود گرفت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، گروههای خیریه مردمی و غیر رسمی به صورت کاملا خودجوش و بدون سر و صدا همیشه در محدوده اکباتان فعال هستند و این موضوع تقریبا مورد جدیدی نیست. اما موضوعی که نه تنها مهم است بلکه باعث افتخار نیز می باشد فعالیت تأثیر گذار اما بدور از جنجال و هیاهو می باشد.

در یکی دو روز گذشته اخبار کاملا موثقی در اختیار 4 اکباتان قرار گرفته است که گروههای مختلفی از ساکنین عادی بلوکها اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان غرب کشور کرده اند که البته این افراد اصلا تمایلی برای انتشار نام و نشانی از خود نداشتند.

در این زمینه بعضی از این گروهها در خلال جمع آوری کمک ها به یک راهکار جدید برای رساندن هر چه سریعتر اقلام به دست زلزله زدگان مبادرت ورزیده اند و آن پیدا کردن یک نفر آدم مطمئن در حوالی شهرهای زلزله زده می باشد که مبالغ نقدی و غیر نقدی برای وی ارسال تا این فرد شخصا و با توجه به نیازهای موجود منطقه اقدام به خرید یا اختصاص کمک ها نماید. حرکتی که نشان دهنده اهمیت کمک رسانی بموقع توسط اکباتانی ها همگام با سایر هموطنان باوجدان ایران زمین می باشد.

همانطور که اشاره شد گروهها و افراد فعال در این زمینه تمایلی برای معرفی خود ندارند اما تنها به عنوان نمونه شاید بد نباشد که بدانید یکی از موسسات هنری اکباتان در روز سه شنبه با حمایت هنرجویان و سایر افراد مبلغ 3 میلیون تومان برای حادثه دیدگان زلزله اخیر جمع آوری کرده است که طبق اعلام صورت گرفته این پول در ساعات پایانی شب برای نفر تعیین شده در شهرهای غربی کشور کارت به کارت شده است.    

منتشر شده در چهارشنبه 24 آبان 1396       کد خبر : 7320
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح