بلوک 12 بالاخره حریم خیابان را تصرف کرد/ شهرداری برخورد می کنیم

بلوک 12 بالاخره حریم خیابان را تصرف کرد/ شهرداری برخورد می کنیم

«استراتژی گام به گام بلوک 12 در تصرف حریم خیابان». این جمله تیتر مطلبی بود که دقیقا 10 روز پیش در 4 اکباتان منتشر شد و حالا پس از 10 روز پیش بینی ها درست از آب درآمده است. (اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری اکباتان، تصاویر نشان می دهند که بلوک 12 دست به حرکت عجیب زده است آنهم به این ترتیب که بخشی از لاین کندروی خیابان پشتی فاز 2 (درقسمت مقابل این بلوک و در جوار هنرستان فنی حرفه ای) توسط میله و طنابی که از مدتها پیش مهیا شده بود اما مورد استفاده قرار نمی گرفت، محصور و به عنوان پارکینگ اختصاصی بلوک 12 معرفی شده است (تصویر پایین).

در همین رابطه و به شکلی کاملا آشکار تابلویی قرمز رنگ هم در کنار این استحکامات تعبیه شده که بر روی آن نوشته است «پارکینگ اختصاصی بلوک 12».

در این رابطه پیگیری های لازم از جانب محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 صورت گرفت که مشخص شد احداث این پارکینگ بدون مجوز شهرداری بوده است و البته نامه ای هم از طرف هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان به شهرداری در زمینه موافقت با انجام این کار ارسال نشده است که این مطلب هم بیانگر این است که موافقتی از طرف هیئت مدیره مرکزی با این درخواست حاصل نشده است.

گفتنی است شهردار ناحیه پس از اطلاع از این موضوع ضمن ابراز تأسف از نوع عملکرد برخی هیئت مدیره بلوکها از برخورد با تخلف صورت گرفته در روز پنجشنبه (امروز) خبر داد.

طی سالهای اخیر مدیریت برخی بلوکهای اکباتان تقریبا خود را مجاز به انجام هرگونه رفتاری تلقی می کنند و حالا کار به جایی رسیده است که به راحتی خیابان تصرف و تابلوی پارکینگ اختصاصی نیز در آن نصب می شود!!

منتشر شده در پنجشنبه 25 آبان 1396       کد خبر : 7325
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح