واکنش «بسیار» سریع شهردار ناحیه 6 به تخلف بلوک 12

واکنش «بسیار» سریع شهردار ناحیه 6 به تخلف بلوک 12

شهردار ناحیه 6 پس از اینکه در ساعات پایانی شب چهارشنبه از طریق خبرنگار 4 اکباتان در جریان تخلف بلوک 12 در تصرف حریم خیابان و احداث پارکینگ «اختصاصی» قرار گرفت، بلافاصله در صبح پنجشنبه دستور جمع آوری استحکامات ایجاد شده را صادر نمود.

به گزارش سایت خبری اکباتان، نزدیک به 2 هفته قبل بلوک 12 طی اقدامی عجیب بخشی از لاین کندروی خیابان صنایع هواپیمایی را که در مقابل این بلوک قرار داشت محصور و به عنوان پارکینگ اختصاصی این بلوک معرفی کرد. البته در ابتدا موانع لازم برای این کار یعنی طناب و میله تنها پایه گذاری شدند اما ممانعتی از ورود خودروها به عمل نمی آمد، ولی پس از اطلاع رسانی 4 اکباتان به یکباره نه تنها از ورود خودروهای غیر از ساکنین بلوک 12 جلوگیری به عمل آمد بلکه تابلوی قرمز رنگ «پارکینگ اختصاصی بلوک 12» هم نصب شد تا به وضوح تصرف حریم خیابان اعلام شود.

پس از این اتفاق محمد اسدالهی در جریان امر قرار گرفت و بلافاصله در صبح روز پنجشنبه که معمولا این روز به شکل جدی اوقات اداری محسوب نمی شود دستور برچیده شدن موانع را صادر کرد و در کمتر از یکساعت میله، طناب و تابلوی مورد اشاره برچیده شدند (در ادامه تصاویر قبل و بعد از اقدام شهرداری آمده است).

شهردار ناحیه 6 در همان شب چهارشنبه با اظهار تأسف از اتفاق رخ داده گفته بود: همیشه سیاست کاری اش تعامل و حمایت از بلوکهای شهرک اکباتان است اما متأسفانه برخی اوقات در این راه سوء استفاده هایی صورت می گیرد که اصلا در شأنیت مدیریت برخی بلوکها قرار ندارد.

در رابطه با فعل و انفعال رخ داده هیئت مدیره مرکزی اکباتان تقریبا موضع خاصی نگرفته است که البته سکوت این مجموعه در مقابل اقدام شهرداری خود معنی خاصی را دارا می باشد. پیش از این به دفعات توسط علی ارادتی رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان بر لزوم عدم ایجاد تغییرات شکلی در معابر، خیابانها و فضاهای شهرک اکباتان تأیید شده است که این امر می تواند بیانگر موافقت هیئت مدیره مرکزی با اقدام صورت گرفته اخیر تلقی شود.

قبل از اقدام شهرداری

بعد از اقدام شهرداری

منتشر شده در شنبه 27 آبان 1396       کد خبر : 7332
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح