عدم تحویل اسناد بلوک 19 از جانب مدیر عامل سابق

عدم تحویل اسناد بلوک 19 از جانب مدیر عامل سابق

مدیر عامل سابق بلوک 19 در تاریخ 5 مهرماه امسال از سمت خود استعفا داده است اما به رغم گذشت حدودا 2 ماه از این ماجرا هنوز فرآیند تغییر و تحول اداری و تحویل اسناد مهم بلوک صورت نگرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آقای مدیر عامل سابق همان ایام در متن استعفای خود از وجود «عده ی معدودی مغرض» در این بلوک سخن به میان آورده و به همین دلیل حضور خود را موثر قلمداد نکرد بود اما گرفتن مسوولیت آنهم بلافاصله و بدون فوت وقت در یکی دو بلوک آنطرف تر و البته باز هم در مقام «مدیر عامل» قدری پرسش برانگیز شده بود که آیا از قبل برنامه ریزی خاصی در این زمینه انجام شده است؟   

به هر صورت از آن تاریخ تا لحظه تنظیم این مطلب بخشی از اسناد و مدارک محل سابق فعالیت جناب مدیر تحویل متولیان بلوک نشده است. این اسناد به روایت تعدادی از ساکنین شامل دسته چک، قراردادها (شامل قرارداد کارکنان و پیمانکاران)، سیم کارت موبایل (که از طرف بلوک خریداری شده است) و ... می باشد. البته در کمال تعجب مثل اینکه خط تلفن ثابت دفتر اجرایی بلوک 19 شهرک اکباتان نیز به نام ایشان خریداری شده است که باید در این موضوع هم تعیین تکلیف لازم صورت پذیرد.

مدیریت اجرایی بلوک 19 از مدتها پیش با انتقادادتی از سوی برخی ساکنین این بلوک مواجه بوده است و به نظر می رسد روند انتقادات به سمتی پیش رفته است که مدیر قبلی را به مرز استعفا و ترک مسوولیت خود واداشته است. این شخص از مهرماه سال 85 به عنوان «مدیر عامل» یعنی نفر اول در امور اجرایی بلوک 19 انتخاب شده است و در مدت 11 ساله حضور خود قطعا فرصت و زمان کافی برای پیاده سازی برنامه های عمرانی و اجرایی مدنظر در این بلوک داشته اما اینکه در پایان این دوره طولانی با دلخوری و ناراحتی از این مجموعه جدا شده است مورد مهمی است که قطعا باید از جانب ساکنین مورد کند و کاو بیشتر قرار گیرد.   

4 اکباتان آمادگی خود را برای اعلام نظر هر دو طرف این موضوع اعلام می نماید و البته این امیدواری وجود دارد که با طرح این دست موضوعات شاهد رفع اختلافات موجود باشیم.

منتشر شده در چهارشنبه 1 آذر 1396       کد خبر : 7346
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح