«سردار نقدی» برای اولین بار در کوی بیمه

«سردار نقدی» برای اولین بار در کوی بیمه

سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر فردا یعنی پنجشنبه در مسجد محله کوی بیمه حضور پیدا خواهد کرد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی یکی دو سال گذشته حضور و سخنرانی چهره های سرشناس کشوری و لشگری در کوی بیمه در ظاهر به امری عادی تبدیل شده است اما با کمی تعمق بیشتر حجم بالای هماهنگی، تعامل و پیگیری دست اندرکاران بومی و محلی مشخص می شود که چهره های تأثیر گذار کشور همچون سردار محمد رضا نقدی را به مراسم خود دعوت می کنند.

در مراسم فردا که با عنوان «یادوراه شهدای کوی بیمه» و همزمان با نماز غرب و عشاء برگزار می شود مسجد الله (جل جلاله) میزبانی را بر عهده دارد اما هماهنگ کننده اصلی مراسم «قرارگاه فرهنگی آتش به اختیار» است که محل فعالیت آن در کوی بیمه متمرکز است و طی ماههای گذشته فعالیت های بسیار دامنه دار فرهنگی و اجتماعی را به انجام رسانده و حتی در حادثه دلخراش زلزله اخیر کرمانشاه نیز به عنوان «نخستین پیشقدم» برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح ناحیه 6 منطقه 5 تلاش خود را آغاز کرد.    

همانطور که اشاره شد این برنامه به منظور یادوراه شهدای کوی بیمه برگزار خواهد شد و طبعا مهمترین قسمت آن سخنرانی سردار نقدی به عنوان معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. فردی که علاوه بر سابقه حضور در مسوولیت های مهم کشور بنا بر اعلام خبرگزاری فارس در سال 1382 ابتكار تشكيل ستاد پدافند غيرعامل كشور را پيشنهاد كرد و پس از تصويب فرماندهي معظم كل قوا خود با حفظ سمت به رياست اين ستاد منصوب شد و ستاد پدافند غيرعامل كشور را كه امروز نقش مهمي در تقويت بنيه‌ دفاع عمومي كشور ايفاد مي‌كند، بنيان گذاشت.

سردار نقدی پیش از مسوولیت فعلی خود ریاست سازمان بسیج مستضعفین را بر عهده داشته و البته برای نخستین بار است که در مراسم فرهنگی محله کوی بیمه شرکت می کند.

اما سایر نهادهایی که در برگزاری یادواره مذکور همکاری و همراهی داشته اند عبارتند از شهرداری ناحیه 6، شورایاری کوی بیمه، سرای محله بیمه و حوزه بسیج 121 صابر می باشد که در کنار مسجد الله (جل جلاله) و «قرارگاه آتش به اختیار» این حرکت ارزشمند را رقم زده اند.  

یادوراه شهدای کوی بیمه در عصر روز پنجشنبه 2 آذر 96 همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد الله (جل جلاله) کوی بیمه واقع در میدان شهید سالاری برگزار می شود.

منتشر شده در چهارشنبه 1 آذر 1396       کد خبر : 7348
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح