موافقت هیئت مدیره بلوک 16 برای تعامل مستقیم با ساکنین

موافقت هیئت مدیره بلوک 16 برای تعامل مستقیم با ساکنین

در پی درج سلسله مطالبی در رابطه با مسائل مرتبط با بلوک 16، روز پنجشنبه به درخواست رئیس هیئت مدیره این بلوک  نشستی با حضور خبرنگار 4 اکباتان در محل این بلوک برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در این جلسه که علاوه بر ترابعلی معدندار رئیس هیئت مدیره بلوک 3 نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره، داور و بازرس بلوک 16 حضور داشتند پاسخگویی کاملی در خصوص مشکلات مطرح شده در 4 اکباتان که به نقل از شماری از ساکنین این بلوک صورت گرفته بود، انجام پذیرفت.

همچنین رئیس هیئت مدیره بلوک 16 در بخشی از صحبتهای خود وجود مشکلات در بلوکهای چند صد واحدی شهرک اکباتان را امری طبیعی قلمداد و البته نسبت به نوع اطلاع رسانی صورت گرفته در خصوص مشکلات بلوک، مراتب ناراحتی خود را ابراز نمود. معدندار حتی مدعی شد نقد عملکرد اعضای هیئت مدیره بلوکها باعث انصراف ساکنین از حضور در ترکیب هیئت مدیره بلوکها می شود و به این ترتیب اداره بلوکهای شهرک اکباتان در آینده ای نزدیک با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

اما پس از توضحیات دست اندرکاران بلوک 16 نماینده سایت خبری اکباتان نیز به بیان پاسخ مطالب مطرح شده پرداخت و یکی از مهمترین رسالت های کاری یک رسانه را انعکاس مشکلات موجود از زبان مخاطبین برشمرد و تأکید کرد که پاسخگویی و شفاف سازی همیشه گامی مهم در جهت حل معضلات می باشند.

در پایان جلسه با اعلام موافقت میزبانان قرار بر تشکیل جلسه ای رو در رو میان یک نفر از ساکنینی که به عملکرد هیئت مدیره انتقاد جدی دارند و نماینده ای از طرف هیئت مدیره این بلوک گردید تا طی یک دیالوگ دوطرفه و مستقیم واقعیت بسیاری از مطالب روشن شود.

گفتنی است در این رابطه همچنین توافق شد که چنانچه پاسخهای ارائه شده از طرف نماینده هیئت مدیره بلوک 16 به موارد مطروحه در نشستی که قرار است برگزار شود منطقی و قانع کننده باشند، سایت خبری اکباتان تمام تلاش خود را در جهت «معرفی خدمات صورت گرفته» از طرف مجموعه هیئت مدیره برای بلوک 16 به کار ببندد.      

در ادامه پیگیری این موضوع توسط 4 اکباتان در ساعات پایانی پنجشنبه شب نماینده ساکنین منتقد نیز آمادگی خود را در برای حضور در این جلسه و بیان رو در روی برخی موارد اعلام نمود و بدین ترتیب احتمال برگزاری این جلسه در آینده ای نزدیک و به شرط پایبندی طرفین بر قول و قرارها شدت گرفته است.

طی رزوهای آتی 4 اکباتان گزارشی از برگزاری این نشست را به اطلاع مخاطبان خود خواهند رساند.

منتشر شده در شنبه 4 آذر 1396       کد خبر : 7355
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح