کامنت ها به خبر «ترافیک آخر هفته مگامال» در فاز 2

کامنت ها به خبر «ترافیک آخر هفته مگامال» در فاز 2

طی 24 ساعت گذشته طرح موضوع ترافیک روزهای پایانی هفته گذشته ی فاز دو با واکنش برخی از مخاطبین 4 اکباتان همراه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، این مشکل که به سبب اعلام حراج و تخفیف ویژه در فروش محصولات برندهای مجتمع مگامال ایجاد شده بود، اتلاف وقت بسیاری از ساکنین که به دنبال رسیدگی به امور روزانه خود بودند را به همراه داشت و در این زمینه پس از درج خبر و البته بازنشر آن در صفحه اینستاگرام 4 اکباتان کامنتهایی از طرف مخاطبین ارسال شده که برخی از آنها در ادامه آمده و البته بد نیست افراد مسوول و مرتبط در جریان نظرات ساکنین اکباتان در این زمینه قرار بگیرند.   

  • جمعه گذشته یه چیز وحشتناک بود، تا حالا تو شهرک همچین ترافیکی ندیده بودم.  
  • ما تو یه تیکه میدون هگمتانه نیم ساعت موندیم.
  • اصلا عجیب و غریب بود.
  • آره به خدا. دیوونه شدیم.

و ...

به هر روی امری که کاملا مشخص و واضح است اینکه کلیت شهرک اکباتان و مجتمع هایی همچون مگامال باید در تعامل بیشتری با یکدیگر قرار داشته باشند و حتی برای انجام رفتارهای به ظاهر ساده و پیش پا افتاده هماهنگی های بیشتری وجود داشته باشد. قطعا حق سود بیشتر برای مگامال و برندهای حاضر در آن موردی کاملا طبیعی است و کسی معترض آن نخواهد بود اما اینکه رفتار اقتصادی این مجموعه زندگی ساکنان و همسایگان را تحت الشعاع خود قرار دهد قطعا پذیرفتنی نیست.

شاید وقت آن رسیده باشد که هیئت مدیره مرکزی و شورایارای اکباتان قدری جدی تر به موضوعاتی از این دست وارد شوند و حداقل برای رخ ندادن چنین اتفاقاتی در آینده تمهیداتی را در نظر بگیرند. فراموش نکنیم که شب عید در راه است و همانند آنچه که در آخر هفته ی گذشته بوقوع پیوست، مجدد می تواند اتفاق بیفتد.    

منتشر شده در چهارشنبه 8 آذر 1396       کد خبر : 7369
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح