دستگیری فروشنده مواد مخدر در فاز 2 / پلمب فروشندگان مشروبات الکی

دستگیری فروشنده مواد مخدر در فاز 2 / پلمب فروشندگان مشروبات الکی

شب گذشته فروشنده با سابقه مواد مخدر در فاز 2 شهرک اکباتان دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ مجتبی شمس رئیس کلانتری 135 آزادی ضمن اعلام این مطلب افزود: شب گذشته «طرح پاکسازی و محله محور رعد» به اجرا رسید و با هماهنگی های صورت گرفته با مقام محترم قضایی یکی از فروشندگان سرشناس مواد مخدر در محل اقامتش در یکی از بلوکهای انتهایی فاز 2 دستگیر شد.

شمس در ادامه افزود: برای دستگیری این متهم مأموران کلانتری با حکم دادگاه وارد محل اقامت وی شدند و ضمن دستگیری او موفق به کشف 32 گرم مخدر گل، 4 گرم مخدر قارچ و 2 گرم شیره تریاک شدند. همچنین 3 عدد قمه و چاقو نیز از محل زندگی فرد مورد نظر بدست آمد.

رئیس کلانتری 135 آزادی در خصوص مجرم دستگیر شده نیز گفت: فرد دستگیر شده حدود 35 سال سن دارد و به سبب وجود پرونده های قبلی که آنها هم در رابطه با توزیع و فروش مواد مخدر تشکیل شده بودند، از مجرمین تحت کنترل کلانتری بوده است. البته برای ورود به مخفیگاه و دستگیری وی مدت زمانی در حدود یک ماه برای تعقیب و کنترل کامل مجرم سابقه دار صرف شد و پس از صدور حکم قضایی لازم برنامه دستگیری اجرا و فرد مورد اشاره برای سپری شدن روند پرونده تحویل مراجع قانونی شد.   

اما علاوه بر دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در اکباتان، طی عملیات های دیگری از 2 واحد صنفی فعال در محدوده نیز مقادیری مشروبات الکی کشف شده است.

سرهنگ شمس در این خصوص نیز گفت: از مدتها پیش و طبق اطلاعات بدست آمده 2 سوپر مارکت در کوی بیمه و مجتمع تجاری پاسارگاد در فاز 2 تحت مراقب نیروهای تجسس کلانتری قرار داشتند که در روزهای پایانی هفته گذشته و پس از اطلاع قطعی از دور جدید توزیع مشروبات الکلی، نیروهای کلانتری به محل های مورد نظر مراجعه و ضمن دستگیری 2 نفر و توقیف بطری های ممنوعه پلمب واحدهای صنفی نیز به انجام رسید.  

کلانتری 135 آزادی از سالهای گذشته تا به امروز به دفعات موفق به دستگیری افرادی شده است که در قالب واحدهای صنفی مجاز، توزیع مشروبات الکی را به انجام می رساندند. این روند همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد علاوه بر تحت نظر قرار دادن مجرمین سابقه دار، مراقبت از اماکن تجاری مسئله دار نیز در برنامه مأموریت های این نهاد انتظامی قرار گرفته است.    

منتشر شده در دوشنبه 13 آذر 1396       کد خبر : 7382
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح