4 ساعت جلسه در بلوک 16 و ابهامات موجود

4 ساعت جلسه در بلوک 16 و ابهامات موجود

عصر روز شنبه جلسه ای میان منتقدین مدیریت موجود در بلوک 16 و نماینده هیئت مدیره برگزار و در بیش از 4 ساعت زمان این نشست طرفین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مقدمات این نشست رو در رو که از چند روز قبل با پذیرش هیئت مدیره بلوک فراهم شده بود در نهایت منتهی به حضور «ابراهیم عابد» نائب رئیس هیئت مدیره بلوک در این جلسه شد و با وجود اینکه از جانب گروه همسایگان منتقد 2 نفر حاضر شده بودند، وی با «چیره دستی در فن بیان» در بسیاری از موارد توانست پاسخهایی قانع کننده برای مطالب مطرح شده داشته باشد. هر چند که در چندین مورد انتقادات جدی به عملکرد هیئت مدیره و بالاخص شخص «ترابعلی معدندار» به عنوان رئیس این گروه وارد به نظر می رسید.

در این زمینه مهمترین مواردی که منتقدین ابراز و نماینده هیئت مدیره بلوک به رغم ارائه تلاش فراوان موفق به بیان توضیحات منطقی و مستدل (از دیدگاه حاضرین جلسه) نشد به شرح ذیل می باشد.  

  • انتخاب فردی با عنوان رئیس مجامع بلوک که برخی از ساکنین به سبب برخی اقدامات وی در سالهای گذشته، ایشان را فرد مناسبی برای مدیریت مجامع نمی دانند. در این رابطه شائبه ای برای ساکنین وجود دارد که فرد مورد نظر با توجه ذینفع بودن در برخی مسائل نمی تواند اصل بی طرفی را در اداره مجامع رعایت نماید.
  • شفاف نبودن عملکرد هیئت مدیره و شخص «رئیس» در خصوص انحراف مالی مدیر عامل سابق بلوک. مهمترین مسئله موجود در این خصوص مشخص نشدن مبلغ کلی انحراف مالی است. این در حالی است که یک فقره چک به مبلغ چهل میلیون تومان از مدیر عامل سابق به عنوان خسارت دریافت شده است اما مبلغ منحرف شده از تنخواهی که طی حدود 10 سال در اختیار این شخص بوده همچنان نامشخص است. روند انحراف مالی صورت گرفته طی 10 سال آنهم با وجود اخطار مکتوب بازرس بلوک، بعد دیگر این مسئله است که منتقدین برای روشن شدن آن تأکید ویژه ای دارند.
  • عدم وجود مصوبه لازم برای پرداخت 65 میلیون تومان به عنوان حق بیمه و جریمه یکی از پیمانکاران بلوک. در این زمینه گفتنی است طرفین بر پرداخت مبلغ ذکر شده توافق نظر داشتند اما مصوبه ای از طرف مجمع و یا هیئت مدیره برای این پرداخت ارائه نشد و به نظر می رسد هیئت مدیره خودجوش در این فقره عمل کرده است.  
  • تأسیسات بلوک 16 یکی از مهمترین مواردی بود که نمایندگان ساکنین منتقد بر روی آن تأکید داشتند. این بحث با توجه به اینکه پیمانکار مستقل تأسیسات (طبق گفته نماینده هیئت مدیره) برای بلوک وجود ندارد و کارگران این حوزه زیر نظر شخص رئیس هیئت مدیره فعالیت می کنند بسیار شائبه برانگیز است.      
  • واگذاری برخی اماکن بلوک همچون پارکینگ مشاعات، باشگاه ورزشی و ... با امتیازاتی خاص و سهل الوصول تر به نسبت بقیه ساکنین برای برخی افراد و بالاخص بعضی از دست اندرکاران امور مدیریتی و وابستگانشان.  

موارد ذکر شده در بالا سرفصل های مهمترین موضوعاتی است که نیازمند پاسخ بیشتر از طرف رئیس هیئت مدیره بلوک می باشد. البته لازم به ذکر است که موارد جزیی دیگری که قطعا دارای اهمیت می باشند نیز در جلسه شنبه شب طرح گردید که در فرصت های دیگر به آنها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است رسانه خبری شهرک اکباتان طبق وظیفه ذاتی خود آمادگی انتشار نظرات شخص رئیس هیئت مدیره بلوک 16 را در رابطه با موارد طرح شده بالا اعلام می نماید. ضمنا پوشش خبری مشکلات موجود در بلوک مذکور تنها به دلیل خواست ساکنین آن صورت گرفته است.

تکمیلی:

آقای معدندار رئیس هیئت مدیره بلوک 16 ساعاتی پس از درج مطلب بالا طی تماسی اعلام کردند: همانطور که از بنده و آقای عابد نامبرده شده است، بهتر است 2 ساکنی که در جلسه حاضر شده اند هم معرفی شوند. 

بدین وسیله اعلام می گردد که جناب آقای دانشمند و سرکار خانم دادور در جلسه روز شنبه حضور پیدا کرده اند.

منتشر شده در دوشنبه 13 آذر 1396       کد خبر : 7384
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح