جوابیه رئیس هیئت مدیره بلوک 16 در مورد خبر 3 روز پیش

جوابیه رئیس هیئت مدیره بلوک 16 در مورد خبر 3 روز پیش

پس از درج خبری با عنوان « 4 ساعت جلسه در بلوک 16 و ابهامات موجود» (اینجا را بخوانید) که به برگزاری جلسه ای با حضور منتقدین مدیریت موجود در این بلوک و نماینده هیئت مدیره بلوک اختصاص داشت، جناب آقای «معدندار» رئیس هیئت مدیره این بلوک جوابیه ای را برای سایت خبری اکباتان ارسال کرده است که در ادامه متن ارسالی بدون ذره ای کم و کاست آمده است.

تذکر اینکه در جوابیه ارسالی نکات متضاد با آنچه که توسط نماینده هیئت مدیره در جلسه مذکور اعلام شده وجود دارد که البته به دلیل ایجاد نشدن سوء تفاهم فعلا از بیان آنها در متن این خبر پرهیز می شود، اما طی روزهای آتی به دلیل روشن شدن بیشتر موضوع، موارد مورد نظر به اطلاع اهالی شهرک اکباتان خواهد رسید.

 

با سلام

خواهشمند است موارد زیر را در جوابیه 13/09/1396 که توسط دو نفر از ساکنین بلوک 16 بنام آقای دانشمند (مالک) و خانم دادور ساکن (مالک نیستند) در حضور نماینده محترم هیئت مدیره آقای عابد که [در] سایت 4ekbatan.ir مطرح شده درج فرمایید.

1 - شخصی که در بعضی مواقع به عنوان رئیس مجمع از طرف ساکنین انتخاب می شود شخص موجه و مورد احترام و از طرف ساکنین بلوک کاندید و با رآی ساکنین انتخاب می شود. در سال گذشته آقای دانشمند شخصی را برای کاندید رئیس مجمع انتخاب کردند که رآی نیاوردند و چند نفر از ساکنان شخص مورد نظر را معرفی و به اتفاق آراء بعنوان رئیس مجمع انتخاب شدند.لازم به ذکر است هیئت رئیسه مجمع را هیئت مدیره انتخاب نمی کند که مورد اعتراض ایشان است.

2 - شفاف نمودن عملکرد هیئت مدیره نتیجه آن در مجمع عمومی سالیانه مشخص می شود. بر اساس اساسنامه هیئت مدیره وظایفی دارد که باید انجام دهد و خدمات خوبی به ساکنین ارائه نماید که الحمد الله این کار به خوبی در بلوک 16 انجام گرفته است و بلوک 16 یکی از بهترین بلوک های فاز 2 شهرک اکباتان شهرت یافته است . این را بنده عرض نمی کنم از بنگاه های املاک سوال فرمایید هر کسی قصد خرید آپارتمان در فاز 2 شهرک اکباتان را دارد ابتدا سوال میکند در بلوک 16 آپارتمان برای فروش موجود است تا من در آنجا آپارتمان خریداری نمایم. از اول سکونت ساکنان در بلوک 16 مشکل آب سرد و گرم و گاز و مشکل سرمایش و گرمایش و خرابی آسانسور و غیره نداشته اند و ساکنان کاملأ در رفاه بوده اند و علاوه بر این شفاف بودن عملکرد هیئت مدیره در گزارش مالی و گزارش عملکرد که هر ساله هیئت مدیره به مجمع ارائه مینمایند مشخص می شود که همیشه بازرسین بلوک و حاضرین مجمع به اتفاق آراء صورت های مالی و عملکرد هیئت مدیره را تآیید کرده اند.

3 - در مورد انحراف مالی یکی از مدیران عامل سابق که در طول یک و نیم سال با بررسی فاکتور های خرید ایشان توسط جناب آقای صحیحی مدیر مالی وقت که مورد تائید همه ساکنان است صورت گرفت مشخص شد که ایشان حدود ده میلیون تومان در فاکتورها دستکاری کرده است ( قبل از آن نیز فاکتورهای سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت و مشکلی مشاهده نشد) ایشان در آن وقت در حال مراجعه به کشور کانادا برای دیدن فرزندشان بود به ایشان گفتیم اگر بجای این ده میلیون تومان چهل میلیون تومان ندهی شکایت کیفری خواهیم کرد و ممنوع الخروج خواهی شد و صورتجلسه ای تنظیم و قرار شد در مجمع ساکنین مطرح اگر ساکنین این توافق را قبول کردند پیگیری قضایی نشود و اگر قبول نکردند پیگیری قضایی شود. این موضوع در جلسات شورای ساکنین و در مجمع عومی سالیانه هم به اطلاع ساکنین رسید به اتفاق ساکنین در مجمع قبول کردند پیگیری نشود. چون اگر پیگیری قانونی می شد بایستی وکیل انتخاب می شد و هزینه وکیل پرداخت می شد بعد هم پرونده از طرف مراجع قضایی به کارشناسی ارجاع می شد بایستی مبالغ زیادی بابت بررسی اسناد به کارشناس پرداخت می شد و بعد هم ایشان حق اعتراض به نظریه کارشناس داشت و از طرف ایشان هم بایستی سه نفر کارشناس رسمس دادگستری اسناد را بررسی می کردند. مشخص نبود با این هزینه ای که بلوک پرداخت می کرد پس از چند سال به حق و حقوق خود می رسید یا نه. این مسایل در مجمع توضیح داده شد و ساکنین قبول کردند پیگیری نشود و مبلغ چهل میلیون تومان به ذخایر بلوک اضافه گردد.

4 - در مورد پرداخت بیمه ترابی مستاجر و خدمات بلوک 16 توضیحات لازم در مجمع عمومی داده شده. این پرونده هم اکنون در دیوان عدالت اداری توسط وکیل منتخب بلوک در حال پیگیری و منتظر رای نهایی دیوان هستیم.

سازمان تامین اجتماعی اجرائیه ای در خرداد ماه سال 93 برای بلوک 16 ارسال و اعلام نمود مبلغ 57 میلیون تومان بدهکار هستید ( در صورتی که این پرونده در سال 90 بایگانی شده بود ) و 48 ساعت وقت دادند که این مبلغ واریز در غیر این صورت این مبلغ از حساب های بلوک نزد بانک ملت و پاسارگاد برداشت می کردند که با وساطت چند نفر از مسئولین تامین اجتماعی این اجرا به تعویق افتاد تا شاید بتوانیم این مشکل را حل نماییم. چهار ماه به ادارات مختلف کار و امور اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی مراجعه و مشکل را با مسئولین درمیان گذاشتیم و به اتفاق مسئولین رده بالای تامین اجتماعی اعلام کردند این حکم از طریق اداره کار صادر شده و بایستی از طریق دیوان عدالت اداری نقض گردد در غیر اینصورت بایستی پرداخت گردد با انتخاب وکیل به دیوان عدالت اداری از حکم صادره اداره کار شکایت کردیم.

پس از چهار ماه مجددأ تامین اجتماعی اجرائیه ای صادر کرد و برای بلوک 16 فرستاد بابت تاخیر در پرداخت چهار ماه بدهی از 57 میلیون تومان به 65 میلیون تومان افزایش یافت. با تلاش فراوان مجبور شدیم قسط بندی کنیم تا این مبلغ افزایش پیدا نکند (چون تامین اجتماعی اظهار می داشت این مبلغ را باید نقدأ پرداخت کنید.)

بایستی از این آقا و خانم سوال کرد اگر هیئت مدیره این اقدام را نمی کرد و تا بحال این مبلغ به سیصد میلیون تومان می رسید. آن وقت بلوک با مشکلات فراوانی مواجه می گردید و ساکنان معترض می شدند چرا همان وقت آن مبلغ را پرداخت نکردید.

5 - مطلب آخر در مورد تاسیسات واقعأ این گفتار ناسپاسی و بی انصافی است به ادعای همه کارشناسان فن چه کارشناسانی که در اکباتان هستند و از تاسیسات بلوک 16 بازدید کرده اند و چه کارشناسانی که از خارج اکباتان تاسیسات بلوک 16 را بازدید کرده اند همگی به اتفاق اظهار می دارند ما در جایی چه بلوک های شهرک اکباتان و چه در سطح شهر تهران ندیدیم تاسیساتی بعد از 30 سال کار تا به این حد رسیدگی شده باشد هر کسی که وارد تاسیسات می شود فکر می کند این تاسیسات 2 سال است کار می کند.

اکثر پیمانکاران تاسیسات بلوک ها بی توجه به و دقت کافی ندارند امروز اکثر بلوک های شهرک اکباتان با پیمانکاران خود به علت بی توجهی و مشکلات فراوانی که در تاسیسات دارند که در اثر بی توجهی صورت گرفته تاسیسات آنها از بین رفته و دستگاه ها فرسوده شده اند و اگر اتفاقی می افتد (که در چند بلوک رخ داده ) پیمانکاران از مسئولیت شانه خالی می کنند این بی انصافی نیست که پس از گذشت 28 سال که اینجانب نظارت کامل و مستمر بر تاسیسات بلوک دارم و حتی یک ریال بابت این مسئولیت و نظارت دریافت نکرده ام بجای قدردانی این حرف ها را به زبان بیاورند و ذهن عده ای ساکن که بی خبرند را مغشوش نمایند.

در خاتمه همه این ادعاها غرض ورزی است. این خانم با همکاری آقای دانشمند سایتی راه اندازی کرده اند و عده را عضو آن کرده اند جالب اینکه به آنهایی که عضو می شوند می گویند این اطلاعات سایت را در اختیار ساکنین بلوک و هیئت مدیره نگذارید و اجاره نمی دهند هیئت مدیره مطالب این سایت را مطالعه تا جوابی به آنها بدهند و این آقا هم مطالب کذب و نادرسیتی در این سایت می گذارد.

از سایت 4ekbatan.ir ممنون هستیم که لااقل از چند مطلبی که در این سایت گذاشته اند باخبر شویم و در نشستی که با هماهنگی هیئت مدیره در حضور مدیریت محترم سایت و این دو نفر در دفتر هیئت مدیره بلوک 16 انجام گرفت نماینده هیئت مدیره جناب آقای عابد به سئوالات آنان پاسخ داد.

از مدیر مسئول محترم این سایت خواهشمندیم کلیه مطالب فوق را که در جواب ابهامات آقای دانشمند و خانم دادور مطرح و در سایت 4ekbatan.ir درج شد منعکس فرمایید تا بقیه ساکنان بلوک 16 نیز مطالعه و اگر آن ها نیز با تبلیغات سوء این افراد ابهاماتی دارند برطرف و به قول آنها شفاف سازی گردد.

با تشکر فراوان

 رئیس هیئت مدیره بلوک 16 اکباتان

ترابعلی معدندار

منتشر شده در جمعه 17 آذر 1396       کد خبر : 7396
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح