مهلت یک هفته ای برای قطع آب در سوپر 9

مهلت یک هفته ای برای قطع آب در سوپر 9

از مدتها پیش دامنه مشکل قبوض آب نجومی از بلوکها به بازارچه های تجاری فاز 1 سرایت کرده و حالا کار به جایی رسیده است که پای ضرب الاجل یک هفته ای برای عدم جلوگیری از قطعی آب نیز به داستان باز شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، 223/233/600 (دویست و بیست و سه میلیون و دویست سی و سه هزار و ششصد تومان)، این عددی است که به عنوان مبلغ قابل پرداخت در قبض آب بازارچه شماره 9 فاز یک برای دوره اخیر مصرف گنجانده شده است.

مبلغی عجیب که صدای مالکان 116 باب واحد تجاری را در این بازارچه درآورده و حتی باعث شده تا برگزاری مجمع فوق العاده هیئت مدیره این مجتمع تجاری هم در دستور کار قرار گیرد. بر همین اساس قرار است امروز (شنبه و از ساعت 13.30) جلسه مجمع در طبقه همکف این مجتمع تشکیل شود.

در این رابطه گفتنی است که ظرفیت اسمی مصرف آب در این بازارچه 311 متر مکعب در ماه بوده است اما در آخرین قبض صادره مصرفی این مقدار از ظرفیت 1403 متر مکعب هم گذشته است و به نظر می رسد همین افزایش مصرف کار را خود را کرده است.     

برخی از کسبه معتقدند که دلیل افزایش ناگهانی مصرف، افتتاح نانوایی لواشی و چند باب رستوران، قصابی و مرغ فروشی در راسته ی اصلی این بازارچه بوده که در نهایت این مشکل یعنی تجاوز از حد مصرف تعیین شده را به همراه داشته است.

با توجه به اینکه مشکل قبوض آب در بسیاری دیگر از بازارچه های شهرک اکباتان در حال بروز و خودنمایی است، پیگیری های 4 اکباتان برای روشن شدن ابعاد بیشتر این مشکل طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت.  

منتشر شده در شنبه 18 آذر 1396       کد خبر : 7405
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح