رشد فرهنگی ناحیه 6 در دوره دوم سال 96

رشد فرهنگی ناحیه 6 در دوره دوم سال 96

در ارزیابی های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 5 در چهار ماهه دوم سال 96 مشخص شده که اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه رشد قابل توجهی را به نسبت مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در بررسی های انجام گرفته اداره فرهنگی، اجتماعی ناحیه 6 در چهار ماهه دوم سال 96 موفق به کسب عنوان نخست از حیث فعالیت های «فرهنگی و اجتماعی» در بین 7 اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 5 شده است که بی تردید عنوان قابل توجه و البته مهمی به حساب می آید.

در این رابطه گفتنی است که در پایان سال گذشته یعنی اسفند 95 اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 با مدیریت سید یوسف درود (رئیس پیشین این اداره) در رتبه بندی بین ادارات اجتماعی منطقه 5 عنوان آخر یعنی هفتم را کسب کرده بود که با یک مقایسه ساده مشخص می شود که علی قربانی (رئیس فعلی) چه کار بزرگ و ارزشمندی را به انجام رسانده.

اما در کنار این عنوان کسب شده، عناوین بسیار مهم دیگری در ارزیابی های صورت گرفته برای ناحیه 6 بدست آمده است. از یک سو سرای محله کوی بیمه در بین 29 سرای محله در منطقه 5 شهر تهران عنوان نخست فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را کسب کرده و از طرفی دیگر سرای محله شهرک اکباتان با وجود ضعف های سخت افزاری مشهود در ساختمان این مجموعه، عنوان پنجم را در بین 29 سرای محله مذکور کسب نموده.

در رابطه با سرای محله کوی بیمه تقریبا موفقیت حاصل شده غیر قابل پیش بینی و شوک آور نبود چون از یک سو شورایاران همسو با یک مدیریت هوشمند توسط سید روح ا... علوی نیا در مقام دبیر شورایاری همراهی و حمایت لازم را از مبعث ستوده (مدیر محله) مبذول داشته و دارند و همانطور که پیش از این نیز عنوان شده، سرای محله بیمه دیگر یک سرای محله نیست بلکه یک سازمان فرهنگی مقتدر است که نه تنها در سطح منطقه حتی در سطح شهر تهران حرف های بسیاری برای گفتن دارد.  

اما برای اکباتان موضوع کمی فرق می کند چون هم امکانات سخت افزاری سرای محله اکباتان بسیار ضعیف است و از سوی دیگر شورایاری بدون برنامه اکباتان هیچ حمایتی از سرای محله اکباتان انجام نمی دهد و عنوان کسب شده تماما به واسطه حمایت های اداره اجتماعی شهرداری ناحیه و تلاش های شخص علی قربانی به عنوان مدیر محله بدست آمده است.

سایت خبری اکباتان ضمن تبریک برای موفقیت های بدست آمده امیدوار است روند سپری شده همچنان تداوم داشته باشد.

منتشر شده در پنجشنبه 23 آذر 1396       کد خبر : 7427
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح