معمای بدهی آب 130 میلیونی در بلوک 8 !؟

معمای بدهی آب 130 میلیونی در بلوک 8 !؟

گروهی از ساکنین بلوک 8 در فاز 2 ضمن تماس با 4 اکباتان مراتب اعتراض خود را در خصوص نحوه اداره این بلوک و شکل عملکرد هیئت مدیره که باعث بروز برخی مشکلات شده است، اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، صدور قبض بدهی آب 130 میلیونی برای بلوک 8 صدای بسیاری از ساکنین را درآورده است آنهم در حالیکه هیئت مدیره اعلام کرده است هر خانواده باید 200 هزار تومان پرداخت کند تا این قبض پرداخت و از قطع آب بلوک جلوگیری شود.

این خواسته عجیب هیئت مدیره در حالی صورت گرفته است که طبق روال معمول تمام بلوکهای شهرک اکباتان قبوض مصرفی همچون آب از طریق دریافت مبالغ شارژ ماهیانه توسط ساکنین پرداخت می شود و اینکه هیئت مدیره بلوک مجدد تقاضای پرداخت وجهی مشخص و جداگانه را برای این منظور نموده هم جای تعجب است و هم این سوال را به ذهن متبادر می سازد که «حساب و کتاب شارژهای دریافتی به چه صورت می باشد؟ و آیا رقم دریافتی شارژ ماهیانه در مصارف دیگری صرف شده است؟»

در این رابطه ساکنین معترض اعلام کرده اند که بارها از هیئت مدیره بلوک چرایی بوجود آمدن وضعیت اضطرار در قطع آب بلوک را جویا شده اند که هر بار تنها پاسخ شنیده اند که اگر پرداخت نکنید «آب بلوک قطع خواهد شد».

البته مشکل قبض آب، تمام شکایت گروهی از ساکنین بلوک 8 را شامل نمی شود چون در رابطه با نصب آسانسورهای جدید، استفاده برخی از اعضای هیئت مدیره بلوک از فضای زیر پیلوتی ها (زیر بلوکی) و ... نیز مطالبی مطرح شده است که برای درج این موارد 4 اکباتان نیازمند بررسی بیشتر موضوعات و البته شنیدن نظرات اعضای هیئت مدیره بلوک 8 می باشد.

در این مجال سایت خبری اکباتان آمادگی خود را برای شنیدن نظرات دست اندرکاران تصمیم گیری و اجرایی بلوک 8 اعلام و البته بررسی موضوعات مطروحه توسط ساکنین نیز در دست اقدام است.   

طی ماههای گذشته مشکل عدم پرداخت قبوض آب در برخی بلوکها به دلیل نبود ذخیره مناسب مالی خود را نمایان ساخته و در این زمینه اخطاریه هایی هم برای قطع آب ساکنین به دفاتر اجرایی ابلاغ شده است که البته این امیدواری وجود دارد که در نهایت هیئت مدیره ها راه حلی سریع الوصول برای حل اینگونه مشکلات پیدا کنند.

منتشر شده در دوشنبه 4 دي 1396       کد خبر : 7482
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح